Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Sport

Atmedia otevře během OH v Tokiu reklamní prostor na Eurosport 1 vybraným klientům

Pavel Hejkrlík12. 7. 202112. 7. 2021

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia nabízí zadavatelům exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem k exkluzivitě sportovní události vyčleňuje společnost pro toto období Eurosport 1 z obchodních balíčků.

„Letní olympijské hry v Tokiu jsou největší sportovní událostí tohoto roku a věřím, že budou patřit k vůbec nejsledovanějším programům na Eurosport 1. Vzhledem k exkluzivitě tohoto sportovního eventu budeme nabízet klientům reklamní prostor za vyšší cenu,“ předesílá Michaela Vasilová, Managing Director ve společnosti Atmedia. Z tohoto důvodu mediální zastupitelství v období letní olympiády vyčleňuje televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice.

Zadavatelům televizní reklamy nabízí Atmedia v období Letních olympijských her v Tokiu sponzorské vzkazy, reklamní spoty s garantovanou pozicí a také standardní reklamní spoty. „Našim partnerům nabízíme také exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu. Klienti mohou spojit svou značku s celou letní olympiádou, mohou se ovšem stát také partnerem například pouze jednoho konkrétního olympijského dne,“ přibližuje Michaela Vasilová.

Letní olympijské hry v Tokiu bude televizní stanice Eurosport 1 vysílat po celou dobu konání tohoto největšího sportovního svátku roku, tedy od 23. července do 8. srpna. Sportovní fanoušci budou moci na této televizní stanice sledovat téměř 250 hodin živých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne, ve večerních hodinách je vystřídají reprízy. V 16.30 a také ve 20.30 pak nabídne Eurosport 1 sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne.

Eurosport 1 přinese divákům všechny sportovní disciplíny z letní olympiády. Soustředit se chce především na tenis a cyklistiku, na své si ale přijdou také fanoušci dalších disciplín od plavání a veslování přes fotbal a volejbal až po atletiku a gymnastiku.

Letní olympijské hry patří podle výsledků ze zahraničních trhů k nejsledovanějším sportovním událostem na Eurosport 1. Oblíbené jsou mezi muži i ženami, poměr diváků je 60 ke 40 procentům. „Letní olympijské hry v Tokiu přináší zadavatelům reklamy příležitost spojit značku se světovým sportem a oslovit atraktivní cílové skupiny diváků. Reklamní kampaně na Eurosport 1 mají vysokou afinitu především mezi muži v produktivním věku, s vyššími příjmy a z větších měst,“ doplňuje Michaela Vasilová.

Zavřít reklamu

O komunikaci a značku e-commerce startupu Flangi se starají Wiseguys

Starší článek

Značky posilují image. Vlajkovou prodejnu má Vasky i původně e-comm hráč Dedoles

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.