Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: IMC Awards
Akce

19. ročník IMC Czech Awards prodlužuje přihlašování do 11. července

Redakce MAM2. 7. 20212. 7. 2021

Pořadatelé prestižní reklamní soutěže IMC Czech Awards posunuli termín přihlášek až do 11. července. Vyhlášení výsledků proběhne v září. Nejúspěšnější soutěžící se nominují do mezinárodního kola.

Patnáct soutěžních kategorií, 14 porotců a ty nejkreativnější marketingové počiny na českém trhu. Takto by se dala popsat soutěž IMC Czech Awards, která se letos uskuteční již po devatenácté. Původně mohli soutěžící přihlašovat své projekty do 30. června. 

Soutěží se celkem v patnácti kategoriích – od inovativních myšlenek, influencer marketing, sponzoring, přes budování značky, až po charitativní, neziskové a CSR kampaně. Oproti loňskému roku však dochází k malé změně. „V roce 2020 jsme uvedli mimořádnou covidovou kategorii, ve které jsme hodnotili, jakým způsobem se zadavatelé a agentury popasovali s nečekanou pandemickou krizí. V letošním roce jsme se ale rozhodli tuto kategorii již nevypisovat, jelikož pozorujeme určité přizpůsobení situaci jak z pohledu značek (zadavatelů), tak i spolupracujících agentur,“ říká ředitel české části soutěže Martin Pešta.

O vítězích a medailistech jednotlivých kategorií rozhodne odborná čtrnáctičlenná porota. Její členové ohodnotí online všechny přihlášené práce body od 1 do 10 na základě 4 hlavních kritérií: strategické uvažování, kreativní řešení, profesionalita provedení a prokazatelné výsledky. Všechny tyto kategorie mají v rámci vyhodnocování stejnou váhu. Práce, které získají v jednotlivých kategoriích nejvíce bodů, postoupí na shortlist a ke společnému hodnocení porotou.

„Medailisté ze všech kategorií se pak automaticky nominují do celoevropského kola, které se uskuteční na podzim pod záštitou Evropské asociace komunikačních agentur (EACA), sídlící v Bruselu. IMC Czech Awards je v tomto unikátní, protože je jedinou lokální soutěží s mezinárodní nadstavbou a českým agenturám se v ní dlouhodobě daří,“ dodává Pešta. Pořadatelem soutěže IMC Czech Awards jsou Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA).

Zavřít reklamu

Matouš Fridrich odchází z Triadu i agenturního prostředí, věnovat se bude hodinkám

Starší článek

Soukup ve vedení akciovky Médea končí, střídá ho Konrád

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.