Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Unilever
Kampaně

Značka Míša představila nový komunikační koncept od Triadu. Staví na síle dětské představivosti

Redakce MAM2. 6. 20219. 8. 2021

Značka Míša z portfolia společnosti Unilever startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií z dílny pražského Triadu, který bude Míšu v Česku a na Slovensku provázet následující tři roky.

Značka buduje pozici zdravější svačinky, zároveň s tím na český a slovenský trh uvádí produktové novinky do kategorie zmrzlin a nově chlazených dezertů  a pokračuje v aktivitách s pozitivním dopadem na životní prostředí. „Zmrzlina Míša je pro spotřebitele především spojená s dětstvím a se silnými emocemi. Nechtěli jsme se však na dětství dívat nostalgicky a tradičně, zvlášť když expandujeme do nové kategorie a přinášíme novinky. Hlavní výzvou bylo zpracovat racionální tvrzení, že Míša je perfektní svačinka s horou tvarohu, a to do podoby, která to ukáže skrze silné emoce a v unikátním stylu. Těší mě, jakého výsledku jsme s Triadem nakonec dosáhli,“ vysvětluje Lenka Adámková, strategic portfolio & innovation manager společnosti Unilever.

Produkty Míša jsou postavené na vysokém obsahu tvarohu a čisté receptuře. V komunikaci svačinky s horou tvarohu chce značka pokračovat dlouhodobě. Nová kampaň má za cíl představit Míšu jako alternativu pro zdravou svačinu hlavně rodičům. „Zmrzlina na svačinku? Kdo by si to už od mala nepřál, že? Od začátku nás tato myšlenka v týmu chytla a nepustila. Přemýšleli jsme, jak produkt přirozeně dostat do interakce mezi rodiče a jejich děti. Přišli jsme s nápadem světa dětské fantazie, který se nám doslova vystaví před očima a do kterého nás dítě vtáhne. A kde má také své místo svačinka podle představ dětí,“ říká o kampani kreativní ředitel Triadu Radoslav Jankovič.

Technologický postup stojící za vizuálním pojetím kampaně pracuje s kombinací 3D papírového světa a předtočených hereckých akcí na greenscreen a v reálním prostředí. „Hledali jsme vizuálně zajímavé ztvárnění, které náš nápad v exekuci posune na úroveň, jakou si idea zaslouží. Pro papírový svět s animací imitujicí stop-motion jsme se rozhodli, protože má blízko k dětské kreativitě a zároveň se krásně hodí ke značce. Jako bonus, si v něm divák i po opakovaném shlédnutí najde nový detail, kterého si předtím nevšiml,“ vysvětluje Art directorka Triadu, Gabriela Matušková.

Kampaň běží od dubna na televizních obrazovkách i v online spotech na Youtube, které doplňuje komunikace na Instagramu a Facebooku. Na kampaňové vizuály můžete narazit také v retailu. Všechny spoty vznikly ve spolupráci s produkcí Nice! film a režisérem Pavlem Soukupem. O mediální nasazení se postarala agentura Mindshare.

CREDITS:

Klient: Zmrzlina Míša / Unilever

Kreativní agentura: TRIAD Advertising

Mediální agentura: Mindshare

PR agentura: AMI communications

Produkce: NICE! film

Režie: Pavel Soukup

VFX: NICE! film

Account director: Vierka Steffeková

Account manager: Dalibor Dubb

Creative director: Rado Jankovič

Senior Copywriter: Michal Pivarči

Art director: Gabriela Matušková

Graphic designer: Vendula Žižková

Strategy director: Adam Špina

Social media brand manager: Kristýna Kočvárová

Zavřít reklamu

A 11 vydalo ročenku Minipivovary a na přelomu roku bude oceňovat nejlepší

Starší článek

Praha jako oblíbená světová kongresová destinace zažila propad o 80 procent

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.