Foto: Zalando

Zalando a Sephora spojují síly v onlinu

22. 6. 2021 09:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zalando, platforma pro módu a životní styl, a Sephora, prodejce luxusní kosmetiky, uzavírají strategické partnerství. Koncem roku spolupráce odstartuje v Německu, poté se rozšíří na další trhy.

Nové partnerství je propojením zákaznické zkušenosti a expertízy Zalanda v oblasti e-commerce s vybraným sortimentem tisíců kosmetických produktů od více než 300 luxusních a exkluzivních značek společnosti Sephora, jejími odbornými znalostmi v oblasti kosmetiky a marketingovými dovednostmi v dané oblasti. Partnerství bude zahájeno v Německu ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 a následující rok se rozšíří na další trhy, na kterých již Zalando působí.

PSALI JSME
Zalando nabídne módu z druhé ruky i v Česku

Sephora působí ve 35 zemích a provozuje 2 000 prodejen po celém světě, z čehož více než 1 000 z nich se nachází v Evropě. Díky výběru značek a komunitě fanoušků kosmetiky je nejznámějším globálním inovátorem v kosmetickém průmyslu. Zalando zase poskytuje svým 42 milionům aktivních zákazníků na 20 evropských trzích více než 4 000 oblíbených módních a lifestylových značek. Společnosti nyní pro miliony zákazníků Zalando společně vytvoří nový, inovativní online zážitek v rámci nákupu luxusní kosmetiky.

„Online trh s kosmetikou je v Evropě stále z velké části nevyužitý, pro nás tak představuje obrovskou a vzrušující příležitost. Jako komplexní destinace pro módu a životní styl chceme našim zákazníkům dodávat sebevědomí a inspirovat je perfektním výběrem módy a kosmetiky na jednom místě. Našim partnerům z řad značek chceme zároveň poskytnout platformu, která jim pomůže uspět v digitálním prostředí. Partnerství se společností Sephora, která je oblíbeným místem mnoha fanoušků kosmetiky, pozvedne naši vlastní nabídku kosmetiky a zákazníkům Zalanda a umožní nakupovat i ty nejvyhledávanější a nejexkluzivnější kosmetické značky stejně pohodlně, jako jsou na Zalandu zvyklí,“ komentuje David Schneider, Co-CEO společnosti Zalando.

K TÉMATU
Notino otevře v Brně nejmodernější prodejnu. High street příležitosti jsou i v Praze

„Padesát let po otevření své první prodejny Sephora opět mění trh s luxusní kosmetikou, tentokrát navázáním partnerství se společností Zalando. Pro 42 milionů aktivních zákazníků Zalanda chceme vytvořit tu nejlepší online destinaci s luxusní kosmetikou. Tato spolupráce ilustruje naši snahu neustále inovovat a těšit naše zákazníky lépe než kdokoli jiný. Právě proto je naším ideálním partnerem Zalando, které je dnes tou nejúspěšnější online módní platformou V Evropě a pomůže nám naše zákazníky i nadále inspirovat. Spojením nabídky módy, doplňků a luxusní kosmetiky pod jednou střechou pro ně vytvoříme místo, kde mohou „vypadat skvěle a cítit se skvěle“, a to v jedinečném, prvotřídním prostředí. Toto partnerství je klíčovým krokem v rámci naší evropské strategie růstu a ilustruje naši vizi budoucnosti v oblasti kosmetiky a maloobchodu,“ dodává Martin Brok, prezident a CEO společnosti Sephora.

Foto: Zalando

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.