Foto: Prima

V polovině června startují Prima Nákupy

1. 6. 2021 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 14. do 20. června proběhne další ročník akce Prima Nákupy, přinese slevy a speciální nabídky do desítek kamenných i online obchodů. Titulárním partnerem akce je opět společnost Mastercard.

Kupony nabídnou slevy ve všech segmentech, a výhodněji tak bude možné nakoupit vše od oblečení, přes vybavení domácnosti, až po příslušenství k automobilům. Zákazníci se mohou těšit na zhruba 200 zajímavých slev, se kterými pořídí zboží až o 50 procent výhodněji. Kuponové knížky se slevami je možné získat 11. června v deníku Blesk, v aplikaci Prima Nákupy v HbbTV, na webu www.primanakupy.cz nebo ve vybraných obchodních centrech v Lounge Prima Nákupy. Ty čekají na návštěvníky obchodních center Metropole Zličín Praha, OC Futurum Hradec Králové, Outlet Arena Moravia Ostrava, OC Hané Olomouc, OZC Zlaté jablko Zlín a Freeport Fashion Outlet Hatě.

V rámci Lounge Prima Nákupy proběhnou také autogramiády oblíbených hereček Evy Burešové a Denisy Nesvačilové, v některých městech se k nim přidají i další známé tváře televize Prima – moderátorky Iva Kubelková a Eva Perkausová. Návštěvníci si v Lounge Prima Nákupy zároveň budou moci zpříjemnit nakupování a vyzvednout si dárek.

datummístoautogramiáda
13. 6. 2021Metropole Zličín PrahaDenisa Nesvačilová
13. 6. 2021OC Futurum Hradec KrálovéDenisa Nesvačilová a Iva Kubelková
17. 6. 2021Outlet Arena Moravia OstravaEva Burešová
18. 6. 2021OC Haná OlomoucEva Burešová
19. 6. 2021OZC Zlaté jablko ZlínDenisa Nesvačilová, Iva Kubelková a Eva Perkausová
19. 6. 2021Freeport Fashion outlet Hatě 

Foto: Prima

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.