Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Unilever
Kampaně

Unilever se staví za LGBT+ komunitu, chce být opravdovým spojencem

Jakub Křešnička24. 6. 202128. 7. 2021

FMCG gigant spustil v Británii kampaň United We Stand, sérií čtyř filmů oslavuje bohatou rozmanitost komunit a podporuje inkluzivitu.

Koncern Unilever se svou plnou vahou staví za LGBT+ komunitu a se svými značkami Lynx, Simple, Vaseline a Close up spustil v Británii kampaň United We Stand podporovanou hashtagem #itsyourstory. Její součástí jsou čtyři spoty v dokumentárním stylu vytvořené ve spolupráci s agenturou RanaVerse a společností Prettybird. Režie se ujala ceněná režisérka Jess Kohl. Filmy poskytují vhled do života reálných párů a jednotlivců z různých oblastí Spojeného království.

Každá značka se „ujala“ jednoho příběhu. Close up podporuje klip Aamira a Amira, prvního jihoasijského gay páru oddaného v Bradfordu, Lynx video, v němž vystupují trans kamarádi AJ a Kai z Liverpoolu. Brand Vaseline zastřešil spot s Martinou z yorkshirského venkova, která prošla tranzicí v pozdějším věku, Simple zase film s lesbou Millie, která svým přístupem k životu inspiruje komunitu londýnské čtvrti Pimlico.

„United We Stand je globálním úhlem pohledu na LGBT+ komunitu a jak ji jako skuteční spojenci mohou podporovat společnosti, jako jsme my, abychom dosáhly smysluplných změn. Komunita v Británii je neskutečně bohatá a tento projekt je vyslovením naší podpory nejen během měsíce hrdosti, ale po celý rok. Kampaň vznikla pro ‚queer‘ lidi, vytvořili ji ‚queer‘ lidé na podporu ‚queer‘ lidí, jak by to mělo být,“ uvedl k projektu Tyler Lee z Unileveru, jenž je v koncernu spolupředsedou Proud Network.

Unilever vedle toho už čtvrtým rokem spolu s řetězcem Superdrug pokračuje v podpoře linky pomoci Switchboard LGBTQ+. Přes své čtyři zmiňované značky Unilever jí spolu s řetězcem věnoval 50 tisíc liber.

„Jako filmařka ráda ukazuji život a učím se z života. Na spolupráci s Unileverem a Superdrug mě lákalo jejich odhodlání k tomu, aby upozorňovali na členy rozmanité komunity napříč celou Británií. Celou její bohatost čtyři filmy zachytit nedokážou, ale je to začátek,“ dodala ke kampani režisérka Jess Kohl.

Zavřít reklamu

České agentury mají další šance na Cannes Lions

Starší článek

Vydavatelství A 11 pokrylo celé Česko lokálními novinami Náš Region

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.