Foto: Terap.io

Terap.io novou kampaní šíří povědomí o přínosech terapie

29. 6. 2021 15:06

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Platforma chce kampaní #vsichnitozname dodat odvahu těm, kdo o terapii uvažují. Zapojí se spisovatelka Markéta Lukášková či violoncellistka Terezie Kovalová.

Seber se. To bude dobrý. Jsi moc chytrá na to, abys měla depku. Podobné hlášky relativizující různé problémy znají všichni. Leckoho ale mohou odradit od hledání potřebné pomoci.  „Všichni ty věty známe, někoho můžou pobavit, ale někoho zcela ochromit. Dávají signál, že se člověku nic neděje, že nepotřebuje pomoc a často ji proto ani nevyhledá. Přitom možnost promluvit si s terapeutem o jakémkoli trápení může být důležitou součástí prevence vážnějších problémů,“ vysvětluje hlavní myšlenku nové kampaně Chadi El-Moussawi, zakladatel české platformy pro online terapii Terap.io.

Kampaň má za cíl dodat odvahu zejména lidem, kteří na terapii ještě nebyli, ale uvažují o ní. Skrze videoreklamu na Facebooku, Instagramu a YouTube, příspěvky na sociálních sítích a obsah na blogu Terap.io ukazuje konkrétní situace, ke kterým je velmi jednoduché se vztáhnout.

Ve videích každou z otřepaných hlášek rozebere vybraný terapeut, popíše, jakou vyvolává emoční reakci a proč, co může v rámci celé mozaiky životního příběhu znamenat, a jak s vyrovnáváním se může pomoci psychoterapie.

Jednotlivé prvky kampaně propojuje hashtag #vsichnitozname. Do kampaně Terap.io se zapojí také influenceři, mezi nimi například violoncellistka Terezie Kovalová nebo spisovatelka Markéta Lukášková.

Foto: Terap.io

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení