Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Terap.io
Kampaně

Terap.io novou kampaní šíří povědomí o přínosech terapie

Jakub Křešnička29. 6. 202128. 7. 2021

Platforma chce kampaní #vsichnitozname dodat odvahu těm, kdo o terapii uvažují. Zapojí se spisovatelka Markéta Lukášková či violoncellistka Terezie Kovalová.

Seber se. To bude dobrý. Jsi moc chytrá na to, abys měla depku. Podobné hlášky relativizující různé problémy znají všichni. Leckoho ale mohou odradit od hledání potřebné pomoci.  „Všichni ty věty známe, někoho můžou pobavit, ale někoho zcela ochromit. Dávají signál, že se člověku nic neděje, že nepotřebuje pomoc a často ji proto ani nevyhledá. Přitom možnost promluvit si s terapeutem o jakémkoli trápení může být důležitou součástí prevence vážnějších problémů,“ vysvětluje hlavní myšlenku nové kampaně Chadi El-Moussawi, zakladatel české platformy pro online terapii Terap.io.

Kampaň má za cíl dodat odvahu zejména lidem, kteří na terapii ještě nebyli, ale uvažují o ní. Skrze videoreklamu na Facebooku, Instagramu a YouTube, příspěvky na sociálních sítích a obsah na blogu Terap.io ukazuje konkrétní situace, ke kterým je velmi jednoduché se vztáhnout.

Ve videích každou z otřepaných hlášek rozebere vybraný terapeut, popíše, jakou vyvolává emoční reakci a proč, co může v rámci celé mozaiky životního příběhu znamenat, a jak s vyrovnáváním se může pomoci psychoterapie.

Jednotlivé prvky kampaně propojuje hashtag #vsichnitozname. Do kampaně Terap.io se zapojí také influenceři, mezi nimi například violoncellistka Terezie Kovalová nebo spisovatelka Markéta Lukášková.

Zavřít reklamu

Skupina Brainz Studios rozjíždí PR studio Narrative

Starší článek

V nové produkční společnosti Anna Entertainment budou hrát prim ženy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.