Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: VŠKK
Extra

Studovat lze při práci

AdvertorialPetra Zadražilová, Vysoká škola kreativní komunikace21. 6. 202121. 6. 2021

Staňte se špičkovým marketérem i „na dálku“. Pražská VŠKK spouští kombinované studium!

Doba covidová změnila pravidla hry i ekonomiku. Ukázalo se, že zásadní výhodou na trhu práce bude skloubení kreativity a znalosti digitálních technologií. Pražská Vysoká škola kreativní komunikace klade důraz na obojí. Škola anglosaského stylu navíc od příštího semestru otevírá také kombinované studium marketingu určené profesionálům,
kteří si chtějí své znalosti ještě prohloubit, či absolventům středních škol, kteří chtějí vstoupit rovnou na pracovní trh a přitom získat potřebné vzdělání. Pedagogové na VŠKK učí studenty v prezenční i kombinované formě praxí. Škola je připravuje na to, aby obstáli ve světě, který je čím dál víc „digitální“. Vždyť objem investic do internetové reklamy loni vzrostl (podle SPIR) na 40 miliard korun!

Kombinované studium marketingu na VŠKK je pro všechny profesionály z praxe, kteří si chtějí doplnit své znalosti v oblasti teorie i praxe, a studenty, kteří chtějí při studiu pracovat. Po absolvování bakalářského cyklu se všem studentům otevřou ještě větší šance uplatnit se na trhu práce. „Dálkově chtějí studovat hlavně lidé z reklamních agentur, médií i z marketingových oddělení zadavatelů reklamy,“ vysvětluje Petra Zadražilová, provozní ředitelka VŠKK.

Co jim kombinované studium marketingu na VŠKK může nabídnout? Pokud se přihlásí právě teď, budou se moci těšit na přednášky odborníků z předních agentur, firem i akademické půdy, ale i na praktickou výuku ve školní agentuře. To vše s důrazem na znalost digitálního prostředí, které začíná hrát prim. Výuka navíc bude probíhat především v pátek odpoledne a o víkendu, popřípadě i formou online výuky, tudíž studenti nepřijdou ani o pracovní povinnosti.

KOLIK JAZYKŮ UMÍŠ, TOLIKRÁT JSI MARKETÉREM

A jelikož je to právě oblast marketingu, pro kterou je stěžejní znalost angličtiny, spouští VŠKK také výuku marketingu v angličtině, pod značkou Prague school of advertising.

Obsah studijního programu vychází ze stávající podoby denního bakalářského studia, které na škole existuje už čtvrtým rokem. Anglická výuka marketingu je určena především pro zahraniční studenty, ale i studenty z Česka, kteří si chtějí znalosti angličtiny vylepšit. Část pedagogů bude tvořena rodilými mluvčími s praxí v oboru. Pod vedením zkušených odborníků na VŠKK má každý příležitost najít uplatnění nejenom na poli marketingu. Řada absolventů VŠKK už je na nejlepší cestě k tomu, aby se stali vyhledávanými textaři, novináři, PR specialisty, moderátory, grafickými designéry, fotografy, filmaři, animátory či trikaři. To vše s důrazem na stále rostoucí potřeby digitálního světa.

Profesní certifikát

Vysoká škola kreativní komunikace zavedla ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur (AKA) pro své nejlepší studenty bakalářských i magisterských studijních oborů Profesní certifikát AKA/VŠKK. Profesní certifikát, který je udělován jednou ročně k datu promoce, je významným profesním osvědčením, potvrzujícím, že oceněný absolvent daného stupně vysokoškolského studia dosáhl nadprůměrných výsledků jak ve svých praktických profesních dovednostech, tak i v teoretické přípravě a je zároveň spolehlivým, seriózním a týmovým partnerem. Vhodné adepty z řad studentů navrhují vedoucí jednotlivých oborových kateder VŠKK. Konečné rozhodnutí o udělení profesního certifikátu vydává rektorka VŠKK spolu s prezidentem AKA. Podmínkou získání Profesního certifikátu jsou kromě výborných studijních výsledků i další aktivity v průběhu studia, mezi které patří aktivní účast na odborných projektech nebo na práci školní agentury Kreativní kancl, vítězství v některé z kreativních soutěží, které jsou vypisovány pro studenty vysokých škol s marketingovým komunikačním zaměřením v ČR nebo v zahraničí, jakož i další profesní kvality, včetně talentu, spolehlivosti a proaktivního přístupu.

Zavřít reklamu

Novinářská cena 2020: Do popředí se dostala témata jako sexuální obtěžování nebo koronavirus

Starší článek

Pravda o online nakupování: výsledky globálního výzkumu společnosti Facebook

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.