Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Seznam
Marketing

Seznam.cz vyhlašuje první ročník ceny „Agenturní spolupráce roku”

Redakce MAM16. 6. 202116. 6. 2021

Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou.

Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz, ani manažer konzultací Skliku David Velechovský, šéf Seznam Brand Studia Ondřej Sitta nebo Petr Daneš, manažer videoreklamy na Seznamu. „Vítěze vybíráme ze všech agentur, které s námi spolupracují. Jakožto jednička na trhu spolupracujeme se všemi většími agenturami,“ říká Ondřej Polášek, manažer obchodního týmu klíčových zákazníků Seznam.cz. 

Jednou ze sedmi prestižních cen v soutěži je „Cross-mediální kampaň roku”. Tou se stane ta, která ve všech mediatypech získá celkově nejvyšší zásah reálných uživatelů. „Chceme upozornit na nejzdařilejší spolupráce, které přinášejí klientům skvělé výsledky, a ukázat i menším klientům, že spolupracovat s námi se vyplatí,“ uvádí Polášek.

Kategorie „Obsahová spolupráce roku“ ocení agenturu, která nejlépe využila možnosti obsahové spolupráce se Seznamem, který má v portfoliu významné tituly jako Novinky.cz, Seznamzpravy.cz, Proženy.cz aj. Hodnotit se bude úspěch kampaně, inovace, pročtenářský přístup i role agentury. „Skokanem roku“ se může stát agentura s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem investic. „Absolutním Skokanem roku“ pak agentura s absolutně nejvyšším meziročním nárůstem investic.

Agentura s nejlepší strategií videoreklamy a využitím reklamních videoproduktů Seznamu může získat ocenění „Videokampaň roku“. Agentura, která kontinuálně využívá videoreklamu, se pak může ucházet o cenu „Videospolupráce roku“, ve které hlavním kritériem bude poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům. Nebude chybět ani cena „Inovátor roku“, která bude patřit odvážné agentuře, která prokáže odvahu a udělá krok do neznáma a efektivně třeba využije neotřelých reklamních formátů a způsobů komunikace.

Vítězové společně se Seznamem podpoří neziskové organizace

Vítězné agentury budou vyhlášené v únoru roku 2022 a jejich zástupci získají nejen trofej v podobě sošky maskota Krastyho, ale budou mít možnost prostřednictvím české technologické jedničky vykonat dobrý skutek a budou si moci vybrat ze sedmi neziskových organizací tu, jejíž činnost je jim nejbližší a podpořit ji kreditem do reklamního systému Sklik v hodnotě 50 tisíc korun. Organizace tak může dát o svých bohulibých aktivitách vědět do světa. Podpořit bude možné tyto organizace: Zdravotní klaun, Linka bezpečí, Konto bariéry, LOONO, Domov svatého Josefa, Projekt Šance nebo Aranžérie.

Zavřít reklamu

Rossmann otevírá v Praze svou první dvoupatrovou prodejnu

Starší článek

Fanděte i jiným hvězdám. Povedená kampaň Červeného kříže velebí zdravotníky

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.