Foto: Semtex/Brute

Semtex se vrhl naplno do e-sportu a koupil úspěšný tým Brute

21. 6. 2021 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český energetický nápoj Semtex tímto krokem potvrzuje svou komunikační strategii Semtex Republic, v níž jde o opravdovou podporu subkultur, ve kterých značka vidí svůj potenciál. A jednou z nich je samozřejmě i rychle rostoucí e-sport a gaming.

„Podpořit existenci jednoho z nejlepších českých týmů Brute je jasný signál našim fanouškům, že to s podporou e-sportu myslíme vážně. K rozhodnutí o koupi jsme došli na základě dosavadní úspěšné spolupráce,“ popsal Aleš Hladil, senior brand manager značky Semtex.

Majetkové převzetí e-sport týmu Brute je vyústěním dosavadní vzájemné úspěšné spolupráce se značkou Semtex. Naposledy spolu vytvořily showmatch streamovaný na Twitchi. Cílem hojně sledovaného streamu bylo představit nový drink Semtex Focus, který je určen pro zvýšenou koncentraci, a je tak ideální právě pro gamery. Na výrobě samotného produktu se podíleli i hráči z týmu Brute. Testovali různé příchutě, konzultovali složení i design produktu.

Tým Brute tvoří 30 hráčů a tři trenéři. Na profesionálním základě začal fungovat jako jeden z prvních v Česku. Má za sebou mnoho úspěchů v lokální i mezinárodní konkurenci. Hráči týmu Brute se věnují především hrám Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), DOTA 2 a League of Legends (LoL).

„Převzetí týmu silnou značkou nám zajistí stabilní finanční zázemí. Budeme se tak moci soustředit na rozvoj hráčů, na zvyšování jejich skills. Slibujeme si od toho další zlepšení jak na místní, tak na mezinárodní herní scéně a vybudování silné hráčské komunity,“ říká Tomáš Müller, manažer týmu Brute.

Semtex Republic zasáhne i do hudby a módy

Kromě gamingu se pustí Semtex i do dalších zájmů své cílové skupiny. Aktivita v hudbě je provázána s recepturou nápoje Semtex Long. Ten je vyvinut tak, aby nabídl přísun energie po dlouhou dobu – třeba během koncertů a večírků. Proto se v květnové kampani Semtex Beat značka spojila se slovenským producentem, rapperem a DJ Konexem a nabídla fanouškům v rámci soutěže možnost dotvořit rapperovu skladbu. Ta bude regulérním trackem na jeho novém albu Supernova, které zrovna vydává.

V oblasti módy zase pro každý z drinků z portfolia Semtex vznikla ve spolupráci se značkou oblečení Lalavoom unikátní fashion kolekce. A nepůjde o klasický merch, který si značky nechávají vyrábět u tuctových firem. Lalavoom vytvořila celou kolekci inspirovanou jednotlivými drinky Semtexu a dává ji do prodeje na svůj e-shop. Vznikla tak módní kolekce triček, mikin, legín a tepláků, která může snadno oslovit správnou cílovku.

„Platforma Semtex Republic se soustředí na oblasti, které jsou důležité a relevantní pro generaci Z. V naší komunikaci tyto oblasti propojujeme s nápoji z našeho Semtex portfolia. Do aktivit, které připravujeme, naši komunitu vždy přímo zapojujeme. Generace Z umí poznat, jestli jí někdo jen chce něco prodat, nebo s ní žije v jejím světě,“ uzavírá Aleš Hladil.

Foto: Semtex/Brute

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.