Foto: Rossmann

Rossmann otevírá v Praze svou první dvoupatrovou prodejnu

16. 6. 2021 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Drogistická síť Rossmann dnes otevřela novou prodejnu v Praze 5, přímo u stanice metra v budově Zlatý Anděl. Jedná se o úplně první pobočku drogerie, jejíž prodejní plocha zaujímá dvě podlaží.

V moderním interiéru nebudou chybět samoobslužné pokladny či dětský koutek. Od otevření prodejny až do neděle 20. června mohou všichni zákazníci využít jedinečnou 50procentní slevu na nákup dekorativní kosmetiky a parfémů při koupi alespoň dvou libovolných výrobků z těchto kategorií.

Prodejna na Andělu je v pořadí již 151. v Česku. Dalších 5 až 10 obchodů plánuje Rossmann otevřít ve zbytku letošního roku. „Naše nová prodejna v Praze na Andělu se řadí k vlajkovým lodím drogerie Rossmann. Prostory jsou velmi moderní a do detailu navržené tak, aby zcela vyhovovaly požadavkům i těch nejnáročnějších zákazníků. Nakupující určitě potěší široký sortiment brandovaných i vlastních značek v kategoriích kosmetiky, péče o tělo, dětských produktů, zdravé výživy i spotřebního zboží. Zaměřujeme se také na řadu udržitelných produktů šetrných k přírodě, které se těší stále větší oblibě. V prvních dnech od otevření máme navíc pro všechny zákazníky připravenou jedinečnou akci, v jejímž rámci mohou zakoupit parfémy nebo dekorativní kosmetiku jen za polovinu,“ komentuje otevření Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmann v České republice.

Foto: Rossmann

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.