Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rajec
Marketing

Rajec otevírá letní Outfitko. Na jednom místě nabízí česká a slovenská sportoviště v přírodě

Redakce MAM29. 6. 202129. 6. 2021

Pro letošní léto vytvořila značka Rajec největší vyhledávač venkovních sportovišť a tras v Československu a pojmenovala ho jednoduše Rajec Outfitko. Otevírá jej ve spolupráci s českým mapovým portálem Mapy.cz. 

Outfitko obsahuje víc než čtyři tisíce míst, mezi kterými jsou venkovní posilovny, místa pro plavání v přírodě, cvičení jógy, in-line stezky, běžecké trasy, cyklotrasy a další venkovní aktivity. Každý si tak nyní může ve svém okolí vybrat místo pro zajímavou sportovní aktivitu. Vše pod hlavičkou nové kampaně „Žízeň po pohybu“.

Impulsem pro vznik unikátního projektu byla koronavirová pandemie. Kvůli ní byla vnitřní sportoviště dlouho uzavřena a lidi přestali sportovat. „Řada lidí během pandemie výrazně omezila pohyb. Zůstali doma a sport se vytratil z jejich života. Chceme jim dát impulz a motivovat je, aby se znovu začali hýbat,“ říká Martin Brázda, manažer značky Rajec. „A protože Rajec je odjakživa spojen s krásnou přírodou, vybrali jsme si pohyb venku na čerstvém vzduchu,“ dodává.

Nově budou mít lidé toužící po pohybu díky Rajec Outfitku detailní přehled o možnostech sportování ve svém okolí i v celé zemi. Na Mapy.cz stačí zadat spojení „Rajec Outfitko“ a místo, kde se nacházíte. Doma, na dovolené či služební cestě si tak najdete tipy na místa, kde si lze zasportovat. „Chceme v lidech opět povzbudit žízeň. Žízeň po pohybu, která je motivovaná přirozenou touhou hýbat se, udělat něco pro sebe a odreagovat se,“ říká Lucia Hubináková, senior brand manažerka značky Rajec. Aktivita také upozorňuje na důležitost přijímat během sportování tekutiny.

Pro všechny soutěživé je navíc součástí kampaně akce na stránce https://www.outfitko.rajec.com/. Po registraci si každý může zaznamenávat své sportovní výkony a vyhrát. Náročnost pohybu se přepočítává na litry vody. „Hledali jsme způsob, jak co nejférověji porovnat jednotlivé sporty. Nejde totiž jasně říci, jestli je víc náročný kilometr chůze nebo cyklistiky. Jednotné měřítko jsme našli ve spotřebě vody. Veškeré propočty jsme připravovali ve spolupráci s odborníky,“ doplňuje Martin Brázda. Z účastníků budou vylosováni výherci sportovních hodinek a sportovních doplňků v unikátním designu značky Rajec od slovenských výrobců.

Rajec na projektu spolupracoval s Mapy.cz

„Naše aktivity neděláme jen pro to, abychom lidi motivovali jednou se proběhnout a pochlubit se tím na sociálních sítích. Děláme je, abychom naše příznivce motivovali k pravidelnému pohybu a zdravému životnímu stylu,“ doplňuje Martin Brázda. Značka Rajec je proto rovněž dlouhodobě partnerem největších běžeckých i cyklistických závodů napříč Československem, jakými jsou běžecký seriál akcí Runtour, Vltava Run, sportovní akce spadající pod Bratislavský Maraton nebo cyklistické akce Kolo pro Život.

Na kampani „Žízeň po pohybu“ a vytvoření Rajec Outfitka spolupracovali Seznam Brand Studio společně s Mapy.cz. Jan Čapek, obsahový stratég společnosti Seznam.cz k práci na projektu říká: „Věříme, že nejlepší způsob, jak inspirovat lidi k pohybu venku, je skrze funkční motivaci a ulehčení celé aktivity. Proto jsme spojili vhodná venkovní místa na sport pod jedno místo na Mapy.cz, které jsou uživatelé už zvyklí používat. To doplňujeme interaktivním článkem Seznam Native s tipy a videi běžných sportovců, který ve čtenářích vyvolá tu správnou žízeň po pohybu.“ Kreativu kampaně vytvořila agentura WMC GREY, mediální prostor zajišťuje agentura MarketUP. O PR podporu v Česku se stará agentura AC&C PR.

Zavřít reklamu

Eventová platforma Happenee získala od Reflex Capital investici 1,5 milionu eur na další expanzi

Starší článek

Zásilkovna spouští vlastní doručení na adresu. Cena začíná na 79 korunách

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.