

Orion přináší čokoládovou radost v emotivní kampani od Ogilvy
Značce Orion je 125 let a má novou komunikační platformu s názvem Orion – Naše čokoládová radost. Kampaň odstartovala formou TV reklamy, ke které se později přidají další touchpointy v podobě digitální komunikace, printu a in-store vystavení.
„Kampaň je velmi emotivní, přesto nese jasné sdělení. Právě typická čokoládová chuť dělá výrobky Orion tak unikátní a oblíbené. Při jejich výrobě pečlivě volíme poměr kakaa, mléka a cukru, abychom vytvořili tu nejlepší čokoládu pro potřeby českých a slovenských spotřebitelů,“ uvádí Robert Kičina, tiskový mluvčí Nestlé Česko.
„Naše země je výjimečná. Mnoho věcí, které děláme, děláme po našem a tento způsob života oslavuje právě značka Orion. Ať už se jedná o způsob, jak učíme naše potomky péct oblíbenou bábovku, jak trávíme léto u vody nebo jak oslavujeme krásu našich žen a dívek. To vše je jedinečné a stejně tak je jedinečná i naše čokoláda a čokoládová chuť Orion. V Orionu totiž věříme, že oslavovat naše specifika, tradice a zvyky vede k plnohodnotnějšímu životu plnému malých radostí,“ říká Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion.
Strategii komunikace a kreativní koncept vymyslela agentura Ogilvy. „Opravdu dlouho jsme hledali myšlenku, která by popsala, jak důležitou roli hraje značka Orion v životech našich spotřebitelů. Myslím, že Ogilvy se podařilo přijít se skutečně skvělým kreativním nápadem, který vystihuje jedinečnost našeho národa a naší čokolády Orion,“ dodává Šlechta.
TV spot produkčně zastřešila společnost Boogie Films a vznikl pod taktovkou Tomáše Bařiny.
Ve druhé vlně TV airingu je spot obohacen TV Tag-onem komunikujícím nově vzniklou řadu čokoládových tabulek Orion Rodinná, které obsahují 100procentně udržitelné kakao. TV Tag-on vyvinul František Bumbálek (Second Head).
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

