Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Orion přináší čokoládovou radost v emotivní kampani od Ogilvy

Redakce MAM25. 6. 202128. 7. 2021

Značce Orion je 125 let a má novou komunikační platformu s názvem Orion – Naše čokoládová radost. Kampaň odstartovala formou TV reklamy, ke které se později přidají další touchpointy v podobě digitální komunikace, printu a in-store vystavení.

„Kampaň je velmi emotivní, přesto nese jasné sdělení. Právě typická čokoládová chuť dělá výrobky Orion tak unikátní a oblíbené. Při jejich výrobě pečlivě volíme poměr kakaa, mléka a cukru, abychom vytvořili tu nejlepší čokoládu pro potřeby českých a slovenských spotřebitelů,“ uvádí Robert Kičina, tiskový mluvčí Nestlé Česko.

„Naše země je výjimečná. Mnoho věcí, které děláme, děláme po našem a tento způsob života oslavuje právě značka Orion. Ať už se jedná o způsob, jak učíme naše potomky péct oblíbenou bábovku, jak trávíme léto u vody nebo jak oslavujeme krásu našich žen a dívek. To vše je jedinečné a stejně tak je jedinečná i naše čokoláda a čokoládová chuť Orion. V Orionu totiž věříme, že oslavovat naše specifika, tradice a zvyky vede k plnohodnotnějšímu životu plnému malých radostí,“ říká Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion.

Strategii komunikace a kreativní koncept vymyslela agentura Ogilvy. „Opravdu dlouho jsme hledali myšlenku, která by popsala, jak důležitou roli hraje značka Orion v životech našich spotřebitelů. Myslím, že Ogilvy se podařilo přijít se skutečně skvělým kreativním nápadem, který vystihuje jedinečnost našeho národa a naší čokolády Orion,“ dodává Šlechta.

TV spot produkčně zastřešila společnost Boogie Films a vznikl pod taktovkou Tomáše Bařiny.

Ve druhé vlně TV airingu je spot obohacen TV Tag-onem komunikujícím nově vzniklou řadu čokoládových tabulek Orion Rodinná, které obsahují 100procentně udržitelné kakao. TV Tag-on vyvinul František Bumbálek (Second Head).

Zavřít reklamu

Albert plánuje bezobalový „shop in shop“. Drogerii zastřeší Tierra Verde

Starší článek

Red Bull projíždí s Formulí 1 od Dago české a slovenské prodejny

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.