Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Média

Odložená sledovanost TV se v květnu snížila. Pandemické rekordy skončily

Irena Buřívalová10. 6. 202111. 6. 2021

V pandemii a lockdownech rekordně rostla nejen sledovanost živého, lineárního televizního vysílání, ale také odložené sledování pořadů hlavních stanic. V květnu už byla znát mírná korekce.

Přestože v pátém měsíci roku už se do čísel promítlo uvolnění, odložená sledovanost byla stále na vyšší úrovni než v květnu 2020, a to o více než osm minut.

„Odložená sledovanost je v letošním roce rekordní. To ovšem neznamená, že nebude podléhat sezónním výkyvům tak, jak se děje každý rok v závislosti na délce dne a na počasí. Mírný pokles v měsíčních hodnotách byl zaznamenán i loni na jaře. Letos v květnu došlo navíc k rozvolnění protiepidemických opatření, pohyb obyvatelstva už nebyl omezen a zaměstnanci se postupně vrátili na svá pracoviště, děti a studenti do škol. Obecně lze říci, že televizní chování je vždy ovlivněno i množstvím času, který lidé tráví doma,“ napsala MAM Vlasta Roškotová, jednatelka Asociace televizních organizací (ATO).

Odložená sledovanost (TS0)/celý den/15+

Měsíc20202021
leden0:17:450:34:27
únor0:19:330:32:57
březen0:24:110:32:47
duben0:21:100:31:03
květen0:21:160:29:38
Zdroj:ATO/Nielsen Admosphere

Sledovanost živé TV/celý den/15+

Měsíc20202021
leden3:46:294:10:09
únor3:47:574:05:26
březen4:13:543:58:19
duben3:46:373:41:22
květen3:27:553:27:54
Zdroj: ATO/Nielsen Admospehre

Možnost odloženého sledování si prý velmi oblíbili i diváci Primy. V současné době nejsledovanějšímu „nekonečnému“ seriálu Slunečná přidává odložená sledovanost necelou čtvrtinu a v případě premiérových krimiseriálů se pohybuje kolem 30 procent. „Tento fakt je pro nás, jako pro provozovatele silné komerční televizní skupiny, důležitým signálem pro budoucnost. Domácí televizní tvorba zůstává nadále pro diváky velmi atraktivní a sami chtějí mít možnost zvolit, kdy a kde se na své oblíbené televizní pořady podívají,“ uvedl Roman Mrázek, ředitel programu a výzkumu TV Prima k tématu, o kterém si můžete více přečíst v aktuálním čísle Marketing & Media. Vyšlo v pondělí 7. června 2021. Předplatit si ho můžete zde.

K TÉMATU
Konec extrémního streamování

Podle Renaty Týmové, vedoucí výzkumu a analýz České televize, se odložená sledovanost televize pohybuje stabilně přes 10 procent a pro veřejnoprávního vysílatele se jak v televizi, tak i na internetu stala nedílnou součástí zpětné vazby. „U premiérové dramatické tvorby přidává k projektům celkově 20 až 30 procent.  Absolutním rekordmanem byla  naše loňská štědrovečerní pohádka O vánoční hvězdě a samozřejmě i seriál Most, kde se odložená sledovanost v TV a na internetu pohybovala přes 50 procent,“ uzavírá Týmová.  

Zavřít reklamu

Prvok od Buřinky a AMI Communications bodoval na SABRE Awards

Starší článek

Danone znovu oživuje vlastní značku jogurtů. Bude reprezentovat udržitelnost

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.