

Nescafé přichází s ledovou kávou bez cukru
Značka Nescafé odstartovala kampaň s podtitulem Osvěž se s ledovou kávou Nescafé. Jak již název napovídá, cílem kampaně je představit novou ledovou kávu bez cukru, která doplňuje portfolio produktů Nestlé s vylepšeným složením. Novým nápojem značka reaguje na minimální nabídku ledových káv bez cukru na trhu.
Kampaň probíhá v Česku i na Slovensku a je podpořena skrze komunikaci v in-storu čerpacích stanic, spolupráci s influencery na sociálních sítích, samplingem novinek a PR.
„S novou ledovou kávou bez cukru cílíme primárně na mladší generaci, která často cestuje a zároveň souzní se zdravým životním stylem a vyhledává produkty s vylepšeným složením. Káva se totiž prodává v praktické plechovce o velikosti 250 ml a je tak ideální na léto jako osvěžení k vodě, na výlet i na delší cesty autem,“ říká Šimon Luňák, brand manažer značky Nescafé.
Nescafé patří mezi neoblíbenější značky káv u českých spotřebitelů. Nový osvěžující nápoj si mohou spotřebitelé vychutnat hned ve dvou variantách – Americano a Latté. Produkty je možné zakoupit ve vybraných čerpacích stanicích a obchodech.
Kampaň Osvěž se s ledovou kávou Nescafé bude podpořena skrze digitální komunikaci, která bude probíhat na sociálních sítích ve spolupráci s influencery. Kampaň bude doprovázena také prezentací produktů v in-storu čerpacích stanic a samplingem novinek. V rámci public relations kampaň zastřeší agentura Bison & Rose.
Nescafé se dlouhodobě snaží o udržitelnost svých produktů. Proto přišlo s plánem, který stanovuje potřebné kroky k tomu, aby jejich káva byla získávána a vyráběna šetrně v souladu s přírodou. Značka vzdělává a podporuje zemědělské komunity v 15 zemích světa. U pěstování dbá na vytváření biodiverzity, zodpovědné hospodaření s vodou a efektivní inovace, které brání odlesňování a zvyšují produktivitu a odolnost kávových rostlin. Plechovky jsou vyráběny z hliníku, který je možné recyklovat, proto patří do kontejneru na kov.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

