Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McDonald’s
Kampaně

McDonald’s spouští velkou letní kampaň, děkuje zaměstnancům

ExkluzivněJakub Křešnička28. 6. 20219. 8. 2021

Podívejte se na spot od kreativní agentury DDB natočený režisérem Markem Partyšem v produkci Bistro Films. Do rozsáhlého projektu se zapojují všechny agentury McDonald’s.

Novou brandovou komunikaci spojenou se zaměstnaneckou image spouští od července tuzemské zastoupení značky McDonald’s. Spot poběží v televizi na stanicích Primy a online do konce léta. „Chceme zaměstnance ukázat jako ty, kteří pomáhají našim hostům dělat život snazší. I během pandemie jsme byli jedni z mála, kteří operovali prakticky non-stop, dle možností daných nařízeními. Poděkujeme zaměstnancům, že tu byli pro naše zákazníky, přestože ne vždy to bylo jednoduché,“ říká v rozhovoru pro Marketing a Media Martin Troup, šéf marketingu McDonald’s v České republice.

DDB Prague je kreativní agenturou kampaně. Produkci spotu měla na starosti společnost Bistro Films a režie se ujal ceněný režisér Marek Partyš, který pro McDonald’s točí dlouhodobě. Plánování médií má na svědomí agentura OMD. Letní kampaň společnosti je ale podstatně širší – zahrnuje i PR komunikaci od MSL a komunikaci na sociálních sítích pod křídly agentury Follow Bubble.

„V PR, téma otevíráme z pohledu franšízantů v jednotlivých regionech. Budou v místních médiích mluvit o tom, co pandemie znamenala a jak ji díky zaměstnancům zvládli,“ poodhaluje další plány v rozhovoru Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s.

Do projektu je pak zapojené i HR oddělení firmy s interními komunikačními kanály. „Je to v souladu s dlouhodobým konceptem ‚Stačí maličkost‘, který souvisí jak s atmosférou na pracovišti, tak s vnímáním brandu ze strany zákazníků,“ doplňuje Troup.

Aktuální kampaň je jednou z několika ročně, při nichž McDonald’s používá otevřený model spolupráce mezi svými agenturami. DDB Prague v tomto případě fungovala jako strategický partner pro koncept, který dál rozvíjely ostatní agentury po svých liniích. Dříve už třeba s kampaní pro Veggie burger pomáhala PR agentura s tištěnými médii, která společnost běžně nevyužívá. „U nedávné kampaně ‚Naše protože‘ je zase tvůrcem nápadu MSL a do procesu se zapojili ostatní. Líbí se nám využívat toho, že s kreativním konceptem může přijít kterákoli z agentur,“ dodává Pajurková.

Více o marketingové a komunikační strategii McDonald’s si můžete přečíst v rozhovoru s Martinem Troupem a Jitkou Pajurkovou v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media, které vychází v pondělí 28. června. Časopis si můžete předplatit zde.

Zavřít reklamu

Dvouletý sprint napříč republikou

Starší článek

MÍSTO PRODEJE: Ukaž mi, jak běháš…

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.