

McDonald’s spouští velkou letní kampaň, děkuje zaměstnancům
Podívejte se na spot od kreativní agentury DDB natočený režisérem Markem Partyšem v produkci Bistro Films. Do rozsáhlého projektu se zapojují všechny agentury McDonald’s.
Novou brandovou komunikaci spojenou se zaměstnaneckou image spouští od července tuzemské zastoupení značky McDonald’s. Spot poběží v televizi na stanicích Primy a online do konce léta. „Chceme zaměstnance ukázat jako ty, kteří pomáhají našim hostům dělat život snazší. I během pandemie jsme byli jedni z mála, kteří operovali prakticky non-stop, dle možností daných nařízeními. Poděkujeme zaměstnancům, že tu byli pro naše zákazníky, přestože ne vždy to bylo jednoduché,“ říká v rozhovoru pro Marketing a Media Martin Troup, šéf marketingu McDonald’s v České republice.
DDB Prague je kreativní agenturou kampaně. Produkci spotu měla na starosti společnost Bistro Films a režie se ujal ceněný režisér Marek Partyš, který pro McDonald’s točí dlouhodobě. Plánování médií má na svědomí agentura OMD. Letní kampaň společnosti je ale podstatně širší – zahrnuje i PR komunikaci od MSL a komunikaci na sociálních sítích pod křídly agentury Follow Bubble.
„V PR, téma otevíráme z pohledu franšízantů v jednotlivých regionech. Budou v místních médiích mluvit o tom, co pandemie znamenala a jak ji díky zaměstnancům zvládli,“ poodhaluje další plány v rozhovoru Jitka Pajurková, ředitelka PR a komunikace McDonald’s.
Do projektu je pak zapojené i HR oddělení firmy s interními komunikačními kanály. „Je to v souladu s dlouhodobým konceptem ‚Stačí maličkost‘, který souvisí jak s atmosférou na pracovišti, tak s vnímáním brandu ze strany zákazníků,“ doplňuje Troup.
Aktuální kampaň je jednou z několika ročně, při nichž McDonald’s používá otevřený model spolupráce mezi svými agenturami. DDB Prague v tomto případě fungovala jako strategický partner pro koncept, který dál rozvíjely ostatní agentury po svých liniích. Dříve už třeba s kampaní pro Veggie burger pomáhala PR agentura s tištěnými médii, která společnost běžně nevyužívá. „U nedávné kampaně ‚Naše protože‘ je zase tvůrcem nápadu MSL a do procesu se zapojili ostatní. Líbí se nám využívat toho, že s kreativním konceptem může přijít kterákoli z agentur,“ dodává Pajurková.
Více o marketingové a komunikační strategii McDonald’s si můžete přečíst v rozhovoru s Martinem Troupem a Jitkou Pajurkovou v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media, které vychází v pondělí 28. června. Časopis si můžete předplatit zde.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

