Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mattoni
Marketing

Mattoni v novém spotu „otevírá život“

Redakce MAM4. 6. 20214. 6. 2021

Do restaurací a kaváren se po měsících protipandemických opatření opět začíná vracet život. Otevření stravovacích zařízení oslavuje v novém spotu i značka minerální vody Mattoni. Prvním spotem ze série startuje kampaň s názvem „Mattoni je život“.

„Za téměř sto padesát let své existence se Mattoni pro mnohé stala synonymem pro minerální vodu a je tak nedílnou součástí nejen gastronomie ale i dalších oblastí života v České republice. Kromě vyváženého obsahu minerálů přináší do života Čechů také mnoho kulturních i sportovních zážitků. Neopomíjí ani ekologii, ve které se aktivně také angažuje,“ vysvětluje koncept kampaně „Mattoni je život“ Miroslava Moravcová, manažerka značky Mattoni.

Česká gastronomie prošla v posledním více než roce těžkou zkouškou. Značka se proto snažila restauračním zařízením od počátku pandemie pomáhat. Již loni na jaře se zapojila do projektu „Zachraň hospodu“, přes který si mohli zákazníci nakupovat vouchery do svých oblíbených restaurací, a pomohli jim tak přežít. Bez podpory nezůstali ani barmani, pro které Mattoni připravila výzvu na sociálních sítích s možností finanční výhry.  Před koncem loňského roku pak Mattoni ve spolupráci s televizí Nova a Ministerstvem průmyslu a obchodu odstartovala iniciativu „Rozbalte to“, která připomíná lidem, ať podpoří své oblíbené podniky objednávkou jídla domů.

Mattoni v nové kampani zve Čechy do čerstvě znovuotevřených podniků, kde na ně opět čeká skvělé jídlo, příjemná obsluha, krásné zážitky s rodinou a přáteli a samozřejmě Mattoni. Za tónů legendární písně „Life is Life“ od skupiny Opus tak pomáhá restauracím a kavárnám se opět otevřít životu.

Kampaň odstartovala 25. května na televizních obrazovkách a online. Natáčení probíhalo v oblíbené poděbradské restauraci Cucina. „Jestli si něčeho na té předchozí době cením, tak to byl přístup všech našich zaměstnanců a to, že se nám společně podařilo udržet nad vodou a nachystat vše na znovuotevření. Díky rozvolnění v loňské letní sezóně se podařilo přečkat několikaměsíční pandemická omezení, zdokonalit zázemí, vylepšit koncepty a připravit se na letošní otevření v dobré kondici, a to s původními zaměstnanci. Nyní už jen zbývá doufat, že restaurace zůstanou otevřené na trvalo a hosté si budou moci užívat gastronomických zážitků, tak jako v novém spotu Mattoni,“ říká Tomáš Vrba, majitel skupiny La Place, jejíž součástí je i právě restaurace Cucina.

Credits:

Režie: Tomáš Lomič

Produkce: Lisbeth, s.r.o. & Armada Films

Spuštění spotů: 25. 5. 2021

Stopáž: 20 s a 30 s

Kreativní agentura: Lisbeth, s.r.o. ve spolupráci s MilanoPraha (autor hlavní myšlenky kampaně „Mattoni je život“)

Mediální kanály: TV, YouTube, Online média (bannerová reklama), Sociální sítě (Facebook, Instagram)

Zavřít reklamu

PNS v létě očekává nárůst zájmu o noviny a časopisy o 20 až 30 procent

Starší článek

Hororová IKEA od Triadu má čtyři šance na NYF Advertising Awards

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.