Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Harry Potter New York
Zprávy

Máslový ležák i souboj s hůlkami. V New Yorku otevřel největší obchod pro fanoušky Harryho Pottera

Pavel Hejkrlík7. 6. 20217. 6. 2021

Minulý týden se v New Yorku otevřel největší obchod na světě pro všechny skalní fanoušky čarodějnického učně Harryho Pottera, hrdiny knih britské spisovatelky J. K. Rowlingové.

Sága čaroděje Harryho Pottera patří mezi nejprodávanější knihy na světě. Má celkem sedm knižních dílů, jejich jednotlivých výtisků se přitom po celém světě prodalo dohromady přes půl miliardy, 180 milionů jen ve Spojených státech. V newyorském obchodě si mohou fanoušci koupit rekvizity a výrobky, které se objevují v populární filmové sérii natočené podle knih Rowlingové.

Máslový ležák za šest dolarů

V třípatrovém obchodě o rozloze 2 000 metrů čtverečních při vstupu z Páté Avenue vítá příchozí replika ptáka Fénixe, pod stropem je zavěšený had Nagini, nechybí ani typické spirálové schodiště, které podobně jako ve filmu u vstupu do Brumbálovy kanceláře, střeží socha Hypogryfa. Návštěvníci mohou vidět rovněž telefonní budku, která v příbězích sloužila jako vstup na ministerstvo kouzel, a mohou si také vyzkoušet dresy na famfrpál.

Létající Fénix

K mání je nejvíce zboží s tématikou Harryho Pottera na světě, ještě více než například v tematických parcích v Orlandu nebo v japonské Ósace. Více než 1300 kusů stojí od dvou dolarů až po třeba stovku za repliky létajících košťat. Návštěvníci si mohou v rámci cesty do patnácti tematických sekcí dát sklenici slavného máslového ležáku za šest dolarů nebo si zapózovat v botách školníka Hagrida či si koupit hůlku Luciuse Malfoye. Mohou si také nechat vytisknout monogramy do rób z některé ze čtyř kouzelnických kolejí, na svou vlastní hůlku, získat dopis o přijetí na školu kouzel či kouzelnický kufr.

Stěna s magickými hůlkami

Zatímco série filmů s kouzelníkem se odehrává primárně v Londýně navazující knihy či díly Fantastických zvířat se odehrávají v New Yorku ve 20. letech minulého století. „Ať už jste fanouškem nebo jen jdete okolo, každý si tady něco najde a může nasát jedinečnou atmosféru. Osmdesát procent nabídky je poměrně limitované a z toho 20 procent předmětů je v nabídce exkluzivně pouze tady,“ uvedl Doran Finneran, manažer nově otevřeného obchodu. 

Návštěvníci jsou vedeni k tomu, aby si stáhli fanouškovskou aplikaci, díky níž se mohou vydat na cestu za úkoly. V obchodě je celkem devět truhel či míst s oficiálními předměty z filmové série a lidé po naskenování „kouzelných klíčů“ získají přístup k zákulisním záběrům z natáčení a zajímavých informacích o předmětu. A po dokončení celého questu obdrží tajné heslo pro dárek na pokladně.

Voldemortův deník probodnutý zubem z baziliška

Speciální péče byla věnována pultu s více než padesáti kouzelnickými hůlkami, každá s unikátními vlastnostmi a vazbou na některou z oblíbených postav. Unikátní interaktivní stůl pak umožní otestovat si magické schopnosti každé z hůlek či absolvovat virtuální souboj. „Tento stůl má svoji premiéru, nikde jinde na světě něco podobného není,“ řekl Finneran

Později v létě se počítá s dvěma virtuálními atrakcemi, v rámci „Chaosu v Bradavicích“ s a e fanoušci podívají do hradu, v dalším zase budou moci proletět se virtuálně na koštěti a bojovat proti Mozkomorům.

Zavřít reklamu

Seniora roku hledá kampaň ADC Unit a SenSen

Starší článek

Marketing Brown-Forman řídí Martin Smejkal, nové brand manažery má Jack Daniel´s i Finlandia

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.