Foto: Marketup

Marketup posiluje, chystá se na nové klienty

2. 6. 2021 12:06

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Fullservisová digitální agentura nabrala celkem osm nových projektových manažerů. Narůstá jí počet projektů pro klienty a je pozvána do rekordního množství tendrů.

V poslední době podepsala agentura Marketup nové kontrakty s klienty jako ABB, Twisto, Kinstellar, Prodes (maloobchodní řetězec s více než 50 prodejnami luxusní módy značek Guess, Marciano, Calvin Klein, Philipp Plein a provozovatel e-shopu Fade.cz), či firmou Beryko, která oficiálně zastupuje značky Amazfit, Xiaomi nebo DJI.

„Počet projektů realizovaných pro stávající i nové klienty Marketup stále roste. Zároveň jsme pozváni do rekordního počtu tenderů. Proto zde vznikla potřeba navýšit naše kapacity v projektovém managementu,“ říká Martin Peška, head of project management.

Marketup proto od začátku roku nabral Evu Pelikánovou, Filipa Zelinku, Lucii Stibůrkovou, Martina Chovance, Matěje Buďárka a Tomáše Krebse. Na konci předešlého roku též Lenku Al Akhdar Muchovou a Anežku Bočkovou.

Projektové posily

Lenka Al Akhdar Muchová přišla do Marketupu po mateřské dovolené a před tím působila ve Walmarku na pozici deputy of digital & e-commerce marketing director. Pracovala také jako brand manager v Plzeňském Prazdroji či jako account manager v reklamní agentuře Young & Rubicam. V Marketupu se soustředí na oblast farmacie, health&care a FMCG. Momentálně se stará o digitální komunikaci polské farmaceutické společnosti Aflofarm a vybrané brandy Orkla Foods včetně značky rybího oleje Moellers, který Marketup pomáhal před pěti lety uvést na český trh.

Tomáš Krebs přišel na pozici senior digital project manager & consultant. Tomáš má bohaté zkušenosti v e-commerce ve sféře B2B a B2C. Léta působil v segmentech retailu či telco, napíklad v rámci O2. V Marketupu je projektově zodpovědný za významné klienty T-Mobile a XXXLutz. Současně také zastává pozici head of e-commerce v GrandOptical.

Eva Pelikánová přichází do Marketupu z mediální agentury Mediacom, kde měla na starosti digitální kampaně pro Procter & Gamble. Na pozici project & media manager pečuje o klienty Twisto, Tatra mléko, Proton Therapy Center či XXXLutz.

Z digitální agentury Advertia přešel Martin Chovanec a na starosti má brandy Liftor, Amazfit a e-shop Unihobby. Filip Zelinka přichází se zkušenostmi s projektovým managementem ze společnosti Tribiti a pracuje na projektech pro Decathlon, ABB a Pražská Plynárenská.

Matěj Buďárek poslední dva roky pracoval v Londýně na pozici Business Development UK ve společnosti Sans Souci lighting. V Marketup pečuje o komunikaci společností Fanuc, QED a Conseq. V Marketupu kromě projektového řízení řeší i new business development. Již krátce po svém nástupu získal společně s Andreou Michel (Social Media Specialist, Marketup) první místo v Young Lions v kategorii Média.

Anežka Bočková si přináší zkušenosti s e-commerce a event managementem z AB-Jump. Podílí se na projektech u obchodního řetězce Billa a potravinářské společnosti Orkla. Lucie Stibůrková přichází z Fergo a posílí tým na klientech Bonavita, XXXLutz, Billa.

Foto: Marketup

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.