Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Krůta z Moravy a hořčice od mnichů. Košík.cz ukazuje příběhy Authentic

Irena Buřívalová28. 6. 202128. 6. 2021

Košík.cz buduje svou značku Authentic a podporuje ji kampaní s příběhy producentů. V budoucnu má privátka obstát i za hranicemi.

Authentic nejprve začínala na vrcholu pandemie s hotovými prémiovými jídly za dle Košík.cz dotovanou cenu. Pak se kategorie rozšířila i o české krůtí a kuřecí maso a segment Steak House, který zahrnuje zahraniční prémiová masa. Součástí je také deset na míru vyrobených příchutí od Puro Gelato a nově přibydou i italské sýry a speciality od Latteria
di Antonio.

„Portfolio se rozrůstá a to je jen začátek. Chceme zkrátka, aby se z Authentic stal tahák do našeho obchodu. Autenticitu spojuje otevřenost, poctivost — to jsou zároveň hodnoty, které ctíme, takže proto název Authentic. Přijde nám, že máme něco tak unikátního, že už teď značku připravujeme na globální trh. Podtrháváme to i novým sloganem „The real food story“, z čehož je patrné, že chceme lidem přinášet dobré jídlo s příběhem. A od toho se odvíjí i komunikace, kterou kolem značky děláme,“ sdělil v rozhovoru pro MAM Jan Škrabánek, CMO Košík.cz.

Celý rozhovor si můžete přečíst v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media, které vyšlo v pondělí 28. června 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Nejoblíbenější komunikaci spojenou s hokejem měla letos Škoda

Starší článek

CPI Property Group se stala oficiálním partnerem ČOV až do roku 2024

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.