Krůta z Moravy a hořčice od mnichů. Košík.cz ukazuje příběhy Authentic

28. 6. 2021 16:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Košík.cz buduje svou značku Authentic a podporuje ji kampaní s příběhy producentů. V budoucnu má privátka obstát i za hranicemi.

Authentic nejprve začínala na vrcholu pandemie s hotovými prémiovými jídly za dle Košík.cz dotovanou cenu. Pak se kategorie rozšířila i o české krůtí a kuřecí maso a segment Steak House, který zahrnuje zahraniční prémiová masa. Součástí je také deset na míru vyrobených příchutí od Puro Gelato a nově přibydou i italské sýry a speciality od Latteria
di Antonio.

„Portfolio se rozrůstá a to je jen začátek. Chceme zkrátka, aby se z Authentic stal tahák do našeho obchodu. Autenticitu spojuje otevřenost, poctivost — to jsou zároveň hodnoty, které ctíme, takže proto název Authentic. Přijde nám, že máme něco tak unikátního, že už teď značku připravujeme na globální trh. Podtrháváme to i novým sloganem „The real food story“, z čehož je patrné, že chceme lidem přinášet dobré jídlo s příběhem. A od toho se odvíjí i komunikace, kterou kolem značky děláme,“ sdělil v rozhovoru pro MAM Jan Škrabánek, CMO Košík.cz.

Celý rozhovor si můžete přečíst v aktuálním vydání časopisu Marketing & Media, které vyšlo v pondělí 28. června 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.