Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Phillips
Kampaně

Kartáček značky Philips Sonicare se sám představí influencerům i zákazníkům

Redakce MAM21. 6. 20219. 8. 2021

Kampaň k novému kartáčku zahrnuje televizní spot z globální produkce, který pro české a slovenské diváky upravila agentura Ogilvy, a spoty na sociálních médiích (Facebook, Instagram, Pinterest, Tik Tok) s rozšířenou realitou připravila agentura Follow Bubble. Celá kampaň k novému kartáčku poběží do 1. srpna.

„Představujeme kartáček budoucnosti, a proto jsme chtěli zaujmout. Nikoliv způsobem předání, ale právě samotným kartáčkem,“ popisuje Jana Klinková, marketingová manažerka Philips Sonicare. Když Eva Kraus, Nikol Švantnerová, Jitka Boho nebo influenceři z řad profesionálních odborníků na zuby rozbalili designovou krabici, kartáček na ně totiž začal sám mluvit.

„Do krabic jsme schovali malé zvukové zařízení s krátkou zprávou pro konkrétního influencera. Z té se dozvěděl, že má naskenovat QR kód a nechat se překvapit, co se bude s pomocí instagramového filtru dít,“ vysvětluje Jana Klinková. Hlavním bodem celého představení je rozšíření realita: kartáček je přenesen ze skutečného světa na obrazovku telefonu. AR filtr je navíc interaktivní a uživatel si může kartáček prozkoumat z každého úhlu. K českým influencerům promlouvá hlasem Hany Vágnerové, ke slovenským pak hlasem Alžběty Stankové.  

Eva Kraus

Launchovací kampaň k modelu Philips Sonicare Prestige odkazuje na personalizovanou péči, kterou má kartáček dotaženou takřka k dokonalosti. Díky technologii SenseIQ dokáže do detailů sledovat techniku čištění a přizpůsobovat péči o zuby a dásně na míru konkrétnímu uživateli. Influencerům zahrnutým do kampaně se proto prostřednictvím AR filtru neboli rozšířené reality představil rovnou sám. A prostřednictvím QR kódu na krabičce o toto entrée nepřijdou ani zákazníci.

Aby o tenhle zážitek nepřišli ani zákazníci, polepil Philips Sonicare krabice s novým kartáčkem QR kódem. Po jeho naskenování zažijí noví majitelé prostřednictvím instagramového filtru stejné představení jako influenceři. „Chtěli jsme zákazníkovi zprostředkovat unikátní a osobitý zážitek a péči skrze virtuálního osobního asistenta (AR filtr), který spotřebiteli krok za krokem představí náš nejpokročilejší zubní kartáček.“ uzavírá Jana Klinková.

Zavřít reklamu

Termín na zvýhodněné přihlášky do Cresta Awards se blíží

Starší článek

Semtex se vrhl naplno do e-sportu a koupil úspěšný tým Brute

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
JSNS kampan 2022 300x250
ČEZ vize banner 2022

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.