Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Seznam
Kampaně

V kampani Léto se Seznamem ví děd Vševěd díky vyhledávání a aplikaci vše

Redakce MAM16. 6. 20219. 8. 2021

Prázdninová kampaň české internetové jedničky Léto se Seznamem s podtitulem „v pohybu“ má za cíl podpořit službu Vyhledávání a aplikaci Seznam.cz zejména v mobilních zařízeních a přivést nové uživatele. Televizní kampaň doplní tištěná média a online, konkrétně videa na sociálních sítích, rádiové spoty a delší formát reklamního spotu v kinech.

„Prostřednictvím našich kampaní poukazujeme na to, že jsme jednička na hledání lokálních témat. A tak chceme inspirovat uživatele, aby v době po rozvolnění hledali na Seznamu informace týkající se třeba volnočasových aktivit, a to nejen na počítači, ale také skrze mobily,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz, a dodává, že se v kampani objeví nejvíce hledaná lifestylová témata spojená se sezónními aktivitami a venkovním pohybem, která se podle aktuálnosti budou v reklamních vizuálech měnit. Půjde o chytré karty ve Vyhledávání, které lidem při hledaní zobrazí internetové tipy na turistické výlety, recepty nebo sportovní události jako například ME ve fotbale.

Zdroj: Seznam.cz

Hlavní postava reklamního příběhu, děd Vševěd, ztvárňuje postavu, k níž si lidé chodí pro radu. „I na základě pozitivní zpětné vazby od našich uživatelů navazujeme na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v případě předešlých kampaní, které zdůrazňovaly českost. Z tohoto důvodu se v nových spotech objeví i pohádkové postavy hloupý Honza a čarodejnice nebo věrný pejsek Krasty,“ popisuje Mašková.

Propagace běží od 14. června až do 15. září 2021 formou tří hraných videospotů, které na základě konceptu marketingového týmu Seznam.cz připravila kreativní a produkční agentura Flux films. Mediální mix zahrnuje online i offline média. Online obsahuje bannerovou podporu, videoreklamu na platformě YouTube a komunikaci na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií, v rádiích Expres FM, Classic Praha a v Českém rozhlase. Kampaňový spot poběží také v kinech CineStar. Hrané spoty budou ke zhlédnutí na obrazovkách televize Nova, Prima a sponzorský spot poběží v Televizi Seznam.

Zavřít reklamu

Benzina Orlen v kampani posiluje příslušnost k mateřské skupině

Starší článek

Rossmann otevírá v Praze svou první dvoupatrovou prodejnu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.