Foto: HoppyGo

HoppyGo ve spolupráci s WMC/Grey láká mladé na výhody carsharingu

18. 6. 2021 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Platforma pro sdílení aut HoppyGo odstartovala kampaň pro hlavní letní sezónu, kterou připravila ve spolupráci s kreativní agenturou WMC/Grey. Kampaň vtipnou formou představuje klíčové výhody zápůjčky aut přes HoppyGo a chce dále rozšířit povědomí o peer-to-peer carsharingu na všech trzích, kde společnost působí. Je určena především pro online a sociální sítě a poběží v termínu od 14. června do 15. září 2021.

Pro přípravu letní komunikace si HoppyGo vybrala agenturu WMC/Grey, která připravila rozsáhlou digitální kampaň s přesahem do offline. Ta bude spuštěna v České republice, na Slovensku a v Polsku v druhé polovině června. Cílovou skupinou jsou především mladší zákazníci, kteří jsou aktivnější ve využívání inovativních služeb, zejména prostřednictvím mobilní aplikace s výzvou na vyzkoušení platformy HoppyGo.

Digitální kampaň stojí na online video spotu, který zábavnou formou reaguje na rostoucí trend trávit letní dovolenou na čtyřech kolech a přizpůsobit si ji přesně svým potřebám. Hlavním představitelem je herec Kryštof Krhovjak, který v trojroli ztvárnil povedenou rodinku potýkající se s typickými problémy na cestách. „Snažili jsme se diváka zaujmout odlehčenou formou, jakou mohou znát z online komediálních seriálů. Věřím, že naše „Hoppy Family“ spotřebitele bude bavit natolik, že se s ní nesetkáme naposledy,“ říká kreativní ředitel WMC/Grey, David Suda.

HoppyGo v kampani prezentuje jednoduchost a užitečnost služby v každodenním životě, kdy uživatelé vše vyřeší prostřednictvím mobilní či webové aplikace. Nemusí si vůz kupovat, jezdit do servisu, a pokud jej sdílejí s ostatními, získají i pravidelný přivýdělek. Zároveň si díky velkému výběru aut mohou vždy vybrat vozidlo podle aktuální situace, ať už chtějí náhradní vůz, auto na víkend nebo na stěhování.

PSALI JSME
Carvago slibuje v TV spotu pohodlný nákup vozu z gauče

„Naším cílem je vtipnou formou zvýšit povědomí o hlavních výhodách P2P carsharingu HoppyGo, který poskytuje komfortní a jednoduchý přístup k flexibilní, dostupné a zároveň udržitelné mobilitě. Vzhledem k tomu, že našich služeb uživatelé využívají především za účelem cestování, ať už na dovolenou, víkendový výlet nebo jednodenní výlet, rozhodli jsme se reagovat na aktuální trend cestování po vlastní ose a klíčové benefity demonstrovat ve video spotu,“ uvedla Radka Šubířová, šéfka marketingu HoppyGo.

Platforma pro sdílení aut HoppyGo, spadající mezi inovační projekty mobility Škoda Auto DigiLab, nabízí více než 2 300 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.

zadavatel: HoppyGo (Škoda Auto DigiLab)

zpracovatel: WMC Grey

autor kreativy: WMC Grey

Creative Director: David Suda

Copywriter: Pavel W Přibyl

Art Director: Aleš Pokorný

Strategie: Jan Plajner, Jan Kořan

Account Manager: Filip Sajka

Account Director: Iris Stodůlková

režie: Jakub Machala

producent: Daniel Brogyányi

hlavní postava: Kryštof Krhovjak

mediatypy: Online, OOH, Print

délka kampaně: 14. června – 15. září 2021

Foto: HoppyGo

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení