Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kickresume
Kampaně

Do vesmíru může i influencerka, ukazuje kampaň Kickresume

Redakce MAM22. 6. 202128. 7. 2021

První kampaň služby pro tvorbu životopisů pro severoamerický trh je od Furyho agentury Darwin and the Machines.

Práci ve společnostech jako Apple, Google, Tesla, SpaceX či NASA pomohl už více než milionu uživatelů najít online nástroj na tvorbu profesionálních životopisů od firmy Kickresume. Ta se svou hybridní agenturou Darwin and the Machines, kterou letos založil Marian Fury po svém odchodu ze Zaraguzy. Kickresume má i název od brandingového studia GoBigname, s nímž „Darwini“ spolupracují.

Kampaň z dílny Darwin and the Machines se inspirovala rychlostí, jakou Kickresume pomáhá najít práci, i zmiňovanými společnostmi jako je NASA. V kampani se tak i z influencerky zaměřené na cestování, která je kvůli pandemii bez práce, může stát astronautka.

„Komunikační ekosystém kampaně tvoří kombinace dvou image spotů, dvou produktových a množství výkonnostních formátů. Primárně je nasazená v Bay Area a New Yorku, kde se podle dat nachází nejafinitnější cílová skupina pro produkt Kickresume,“ říká Marián Fury, šéf Darwinů v Česku.

Z rozhovoru s klientem vzešla potřeba důrazu na rychlost, která je pro cílovou skupinu důležitá. Tomu se přizpůsobil samotný brand zadavatele i nový maskot Kick, jenž se v kampani objevuje a propojuje jednotlivé formáty. Jde o 3D postavu inspirovanou baziliškem páskovaným, kterému se přezdívá „Ježíšova ještěrka“. Běhá totiž tak rychle, že se udrží i na hladině vody. Maskota vytvořilo animační studio Plaftik v týmu Juraje Demoviče, které rovněž postprodukovalo spoty, jež režíroval Pepe Ehrenberger. Produkci zajistila slovenská Globe Production.

„Díky Kickresume si kdokoli dokáže najít práci rychleji, ať už jste upír nebo travel influencer v průběhu pandemie. Nadsázka a univerzální symboly byly nevyhnutelné, aby koncepty spotů fungovaly i na kulturně odlišných trzích,“ říká ke konceptu kreativní ředitel Darwinů Michal Pastier.

Značka Kickresume, která při vývoji spotů s Darwin and the Machines zkoušela různé velikosti maskota a přidávala další brandové kódy, bude dál vyhodnocovat konzistenci při dalších kampaních, aby přinášela kontinuální komunikaci, uvádí agentura. Jak se vyvíjel spot s Drákulou se můžete podívat zde:


Vizitka kampaně:

Klient: Kickresume.com

Agentura: Darwin and the Machines

Creative director: Michal Pastier

Strategy director: Juraj Pobjecký

Project management: Martin Blaško, Marian Fury

Produkce: Globe production

Režisér: Pepe Ehrenberger

3D produkce: Plaftik          

  

PSALI JSME
Fury založil slibovanou novou agenturu. Jmenuje se Darwin and the Machines

Zavřít reklamu

Zalando a Sephora spojují síly v onlinu

Starší článek

PR klub obměnil vedení, hlásí rekordní počet členů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.