Foto: ČOV

CPI Property Group se stala oficiálním partnerem ČOV až do roku 2024

29. 6. 2021 08:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost CPI Property Group se v roce třicátého výročí založení stala oficiálním partnerem ČOV. Smlouva byla na tiskové konferenci na střeše Quadria podepsána do roku 2024.

Skupina CPI Property Group je předním vlastníkem nemovitostí v České republice, Berlíně a regionu střední a východní Evropy. „Tohoto spojení si velmi vážíme a zvlášť v dnešní době je takové partnerství velmi ceněné,“ řekl při podpisu dohody předseda ČOV Jiří Kejval.

CPI Property Group se intenzivně věnuje udržitelnosti a společenské odpovědnosti, proto jsou tyto hodnoty a témata ve spolupráci s Českým olympijským výborem firmě velmi blízké. „Jsme velmi hrdí, že můžeme podpořit nejen českou výpravu, ale také olympijskou filozofii a sport v Česku obecně,“ řekl Zdeněk Havelka, výkonný ředitel CPI Property Group. Společnost se spojila se sportovním subjektem vůbec poprvé ve své historii.

„Spolupráci jsme si navíc v menší míře vyzkoušeli již při konání olympijských her v Riu, kdy se dodavatelem a místem konání některých aktivit stalo Quadrio, jedna z nejvýznamnějších budov v našem portfoliu a zároveň sídlo naší společnosti. Na další spolupráci se velmi těšíme. Pro skupinu CPI Property Group je navázání partnerství s Českým olympijským výborem velmi významný krok. Podobné spolupráce si pečlivě vybíráme a věříme, že právě tato má obrovský smysl a přínos pro obě strany,“ pochvaloval si Zdeněk Havelka.

V Chuchle Areně Praha, kde se český parkurový tým v roce 2020 kvalifikoval do Tokia, Český olympijský výbor minulý týden představil nástupovou kolekci, reprezentanti si tam budou vyzvedávat od 30. června i sportovní oblečení. Novým dodavatelem Českého olympijského týmu se stanou také obchodní centra Olympia v Plzni, Mladé Boleslavi a Teplicích, která jsou rovněž součástí portfolia CPI Property Group.

Foto: ČOV

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.