Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Sport

Český olympijský tým je nově i na TikToku

Redakce MAM22. 6. 202122. 6. 2021

Český olympijský tým rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť. Vedle Facebooku, Instagramu, Twittteru, Youtube, LinkedIn a Pinterestu je nově také na TikToku. Tým bude pro tuto síť vytvářet i speciální obsah ze zákulisí olympijských her v Tokiu.

„Náš cíl je jasný. Vnášet téma sportu do digitálního prostředí. Být všude tam, kde jsou naši fanoušci. Inspirujeme je, seznamujeme se sportovci, bavíme sportem. Základní esencí naší komunikace je, že se na obsahu podílejí sami sportovci. Většina TikTok zatím nemá a natáčí obsah s námi,“ líčí Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského týmu. „Je to navíc skvělá platforma k oslovení mladého publika, ale už dávno ne pouze jeho.“

Data mluví jasně. „Skvělý zásah napříč cílovkami, se kterými chceme mluvit a zajímavé šíření obsahu díky odlišnému fungování algoritmu. Zároveň platí, že když nebudeme nyní na TikToku komunikovat aktivně my, sport tam nebude mít své místo a ztrácí kontakt s fanouškem. A to je pro český sport dlouhodobě komunikačně nebezpečné,“ vysvětluje Václav Blahout, digitální stratég ČOT. 

Sport na TikTok patří. „Strategická partnerství a podpora sportovního prostředí je pro nás další z klíčových priorit rozšiřování naší platformy. Sport je dynamický, zábavný a na TikToku má své místo. Jsme rádi, že i v Česku následujeme globální trend a můžeme tak být u začátku něčeho velkého,“ shrnuje Adam Nosalek, Partnership Manager TikTok Czech Republic.

Na přípravě obsahu se podílejí ať už samotní sportovci, interní tým Media House i odborný dozor, který v prvních krůčcích zajistil influencer v důchodu Jonáš Čumrik (tvář experimentálního komunikačního brandu katz83). „Spolupráce s olympijským týmem je srdcovka a jsem rád, že kluci naslouchají vnějšímu prostředí a jedou na tepu doby. Sport je úžasnej a těším se, že se fanoušci budou bavit, protože bude čím,“ říká Čumrik alias Johny Machette.

Český olympijský tým a jeho digitální oddělení Media House funguje od roku 2014. Vedle webu olympijskym.cz vytváří obsah na sedmi sociálních sítích a dodává ho i sportovcům, svazům, médiím a partnerům. Instagram olympijského týmu nyní překonal hranici 126 000 fanoušků a Youtube kanál s téměř 82 tisíci odběrateli je mezi olympijskými týmy podle mezinárodního žebříčku agentury Redtorch nejlepší na světě. Na TikToku je i Mezinárodní olympijský výbor.

Zavřít reklamu

Sportovní marketing je novou kategorií v soutěži Effie

Starší článek

Hackathon #známkamaráda sbírá ceny na Cannes Lions

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.