Foto: Pxhere

Český olympijský tým je nově i na TikToku

22. 6. 2021 13:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Český olympijský tým rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť. Vedle Facebooku, Instagramu, Twittteru, Youtube, LinkedIn a Pinterestu je nově také na TikToku. Tým bude pro tuto síť vytvářet i speciální obsah ze zákulisí olympijských her v Tokiu.

„Náš cíl je jasný. Vnášet téma sportu do digitálního prostředí. Být všude tam, kde jsou naši fanoušci. Inspirujeme je, seznamujeme se sportovci, bavíme sportem. Základní esencí naší komunikace je, že se na obsahu podílejí sami sportovci. Většina TikTok zatím nemá a natáčí obsah s námi,“ líčí Tomáš Houska, šéf digitální komunikace Českého olympijského týmu. „Je to navíc skvělá platforma k oslovení mladého publika, ale už dávno ne pouze jeho.“

Data mluví jasně. „Skvělý zásah napříč cílovkami, se kterými chceme mluvit a zajímavé šíření obsahu díky odlišnému fungování algoritmu. Zároveň platí, že když nebudeme nyní na TikToku komunikovat aktivně my, sport tam nebude mít své místo a ztrácí kontakt s fanouškem. A to je pro český sport dlouhodobě komunikačně nebezpečné,“ vysvětluje Václav Blahout, digitální stratég ČOT. 

Sport na TikTok patří. „Strategická partnerství a podpora sportovního prostředí je pro nás další z klíčových priorit rozšiřování naší platformy. Sport je dynamický, zábavný a na TikToku má své místo. Jsme rádi, že i v Česku následujeme globální trend a můžeme tak být u začátku něčeho velkého,“ shrnuje Adam Nosalek, Partnership Manager TikTok Czech Republic.

Na přípravě obsahu se podílejí ať už samotní sportovci, interní tým Media House i odborný dozor, který v prvních krůčcích zajistil influencer v důchodu Jonáš Čumrik (tvář experimentálního komunikačního brandu katz83). „Spolupráce s olympijským týmem je srdcovka a jsem rád, že kluci naslouchají vnějšímu prostředí a jedou na tepu doby. Sport je úžasnej a těším se, že se fanoušci budou bavit, protože bude čím,“ říká Čumrik alias Johny Machette.

Český olympijský tým a jeho digitální oddělení Media House funguje od roku 2014. Vedle webu olympijskym.cz vytváří obsah na sedmi sociálních sítích a dodává ho i sportovcům, svazům, médiím a partnerům. Instagram olympijského týmu nyní překonal hranici 126 000 fanoušků a Youtube kanál s téměř 82 tisíci odběrateli je mezi olympijskými týmy podle mezinárodního žebříčku agentury Redtorch nejlepší na světě. Na TikToku je i Mezinárodní olympijský výbor.

Foto: Pxhere

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.