

Blesk oživí svou offline roadshow Blesk Ordinace
Deník Blesk zopakuje na podzim svůj koncept Blesk Ordinace spojený s prevencí běžných onemocnění, jako třeba diabetu, obezity, vysokého tlaku či rakoviny. Roadshow navštíví šest českých měst, v nichž vyroste vždy na jeden den městečko mobilních ordinací s lékaři z různých oborů. Do akce je zapojeno šest velkých nemocnic a více než 60 odborníků.
První ročník Blesk Ordinace se uskutečnil v roce 2019, pokračování omezila pandemická situace. Celkem navštívilo akci na 10 000 lidí a bylo provedeno kolem 15 000 vyšetření. „Obsah týkající se zdravotnictví je pro čtenáře Blesku naprosto zásadní. Úvodním ročníkem v roce 2019 jsme si vyzkoušeli, že umíme k obsahu připojit výraznou užitnou hodnotu, která byla velmi pozitivně hodnocena jak čtenáři Blesku, tak samotnými návštěvníky akce v jednotlivých městech. Letošní ročník pak pořádáme s obrovským očekáváním, protože Ordinace Blesk je zaměřena hlavně na prevenci a zdravotní osvětu. Celá společnost se momentálně nachází ve velmi složitém období, kdy byla veškerá pozornost zaměřena na boj s covidem a výrazně byla upozaděna či opomíjena pozornost na další nemoci, které mohou mít buď dlouhodobý či dokonce fatální dopad na život obyvatel Česka,“ říká k akci Radek Lain, šéfredaktor skupiny Blesk.
V pořadí druhá série roadshow tak začne 8. září v Pardubicích a postupně se přesune do Liberce, Ústí nad Labem, do Brna, Ostravy i do Prahy, kde skončí 13. října. Blesk Ordinace nabídne v každém z měst 10 mobilních ordinací s lékaři z různých oborů, kteří se zaměří třeba na kontrolu mateřských znamének a hladiny cukru v krvi, vyšetření očí, plic, prsou a diabetu, ale poradí také například s očkováním, technikou čištění zubů nebo s užíváním léků a duševním zdravím.
„Blesk Ordinace je ukázkou smysluplného propojení redakčních aktivit s CSR, ale také online a offline světa. Typicky outdoorové akci jsme totiž přidali třeba online chaty s odborníky nebo živé vstupy z akce pro TV Blesk.cz. Má tedy široký zásah a vysokou frekvenci v propojení s redakčním obsahem,“ doplňuje Jan Svátek, obchodní ředitel eventů v mediálním domě Czech News Center, který Blesk vydává. Premiérový ročník odhalil například 57 zhoubných nádorů kůže nebo 61 závažných plicních onemocnění, o kterých by pacienti dost pravděpodobně ani nevěděli, protože by sami od sebe na lékařskou prohlídku nešli.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

