Foto: MAM/Jakub Křešnička

Aperol na letní měsíce připravil v Praze, Brně a Ostravě výraznou OOH kampaň

11. 6. 2021 16:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Aperol po loňské povedené outdoor kampani letos „zaútočil“ s oranžovou barvou na Prahu, Ostravu i Brno. Cílem bylo zasáhnout jeho cílovou skupinu všemi možnými způsoby, tedy pěší ve městě, cestující MHD, řidiče i lidi v obchodních centrech.

„Zadání klienta pro OOH kampaň znělo jasně: Chceme Prahu, Brno a Ostravu oranžové, tedy v barvách Aperolu. Cílem bylo zasáhnout jeho cílovou skupinu všemi možnými způsoby – tedy pěší ve městě, cestující MHD, řidiče i lidi v obchodních centrech. Naším záměrem bylo maximalizovat reach, tedy mít tak intenzivní kampaň, že ji cílová skupina bude vnímat opravdu na každém kroku,“ uvedla Jana Stoklasová z mediální agentury Mindshare spadající pod GroupM, která za kampaní stojí. Outdoorová kampaň běží od května, kdy do pražských ulic vyjela tramvaj s kompletním Aperol polepem. Ta bude jezdit po Praze půl roku s tím, že tramvaj průběžně mění linky.

“Hlavní část OOH kampaně běží nyní v červnu. Kromě standardních nosičů jako jsou CLV, bigboardy, smartboardy, doublebigboardy jsme pro vzájemnou synergii využili i spoustu dalších jako je celopolep přestupního tunelu v metru, digiCLV v metru a obchodních centrech,” popisuje Stoklasová. 

Aperol využil nejen CLV ploch v pražském metru od společnosti MetroZoom spadající pod BigBoard, kde přímo do nich umístil sklenice s nalitým Aperolem, ale i venkovních ploch patřících JcDecaux, například na pražském Andělu, kde pro reklamu zvolil celopolep zastávky MHD doplněný o 3D nástavbu zobrazující sklenice s nápojem. 

„Realizovali jsme nestandardní formáty, kromě výše zmíněných třeba rotundu na náměstí Republiky opět s vnitřní 3D instalací skleniček Aperolu, lahvemi reálného produktu, ledem a pomeranči. Tato nepřehlédnutelná kreativní řešení jsme volili s jasným cílem – upoutat pozornost i netradičně a vzbudit v lidech chuť na Aperol,“ dodává Stoklasová. 

Kromě OOH proběhla v květnu televizní kampaň a současně běží rádiová a online kampaň spojená s promo soutěže.

Termín kampaně: 1.6. – 28.6.2021

Zadavatel: Campari Group

Mediální agentura: Mindshare

Kreativní agentura: VMLY&R

Foto: MAM/Jakub Křešnička

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.