Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Extra

Aby vám reklama správně zafungovala

AdvertorialEva Maninová, account directorka, Ipsos21. 6. 202121. 6. 2021

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět.

Ze strany klientů opět přichází poptávka po komunikaci, kterou si lidé budou pamatovat, vytvoří asociace a v momentě volby značku spotřebitelům připomene. A přetaví se do zvýšeného zájmu o ni.

Ze zkušeností Ipsosu vyplývá, že základními předpoklady pro dobré fungování reklamy jsou: unikátnost, zábavnost a schopnost hovořit jazykem, který si spotřebitelé se značkou spojují.

Nejedná se ale samozřejmě o univerzální recept, u kterého když přidáte správné ingredience, bude výsledkem úspěšná reklama. Rozhoduje totiž kontext a taky ochota podstoupit risk. Jsou to totiž reklamy, které nějakým způsobem boří zažitá pravidla, která fungují na zapamatovatelnost nejlépe.

Jak tedy zjistit, zda právě vaše reklama má ten správný potenciál? A jak to zjistit rychle? Protože o čas a rychlost se teď hraje nejčastěji.

V Ipsosu jsme se požadavku doby přizpůsobili a vyvinuli nový pre-testovací nástroj Creative|Spark. Díky němu víme, že i kouzla se dějí… Protože Creative|Spark má obrovskou výhodu: pracuje v digitálním rozhraní, na standardizovaném designu. A to umožňuje mít výsledky testu rychle, i do 24 hodin. Samozřejmě jsou situace, kdy se design musí přizpůsobit potřebám klientů, ale i to je možné. Výsledky sice nejsou do druhého dne, ale stále se jedná o řády několika dnů.

Další kouzlo Creative|Sparku spočívá v tom, že má holistický design. Kombinuje v sobě několik vědeckých disciplín (neuromarketing — facial coding, behaviorální vědu a textovou analytiku) a analyzuje myšlenky, emoce a pocity, které ve spotřebitelích reklama vyvolává. S cílem identifikovat potenciál reklamy a podpořit její růst.

Creative|Spark navazuje na tradici předchozích Ipsos nástrojů a benefituje z toho i v oblasti benchmarků. Výsledky jsou dostupné v online digitální Ipsos platformě. Pokud se chcete dozvědět více, zaregistrujte se na náš webinář Novinky v kreativním vývoji, který se koná 23. června; více na www.ipsos.cz.

Zavřít reklamu

Pravda o online nakupování: výsledky globálního výzkumu společnosti Facebook

Starší článek

Tisíce výdejních boxů. Na trh vstoupil další hráč OX.points

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.