Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: CityZen
Kampaně

Triko, které nepropotíte, ukazuje CityZen v letní kampani

Redakce MAM25. 5. 20219. 8. 2021

Letní kampaň české značky stojí na oblečení, které odolá potu či špíně. Běží na kanálech Nova Group a online.

„Máme úžasná trika, která v zátěžových situacích prověřily už desetitisíce zákazníků. Mediální kampaní teď i dalším lidem ukazujeme, že od svého oblečení mohou chtít víc,“ uvedl Pavel Hrstka, spoluzakladatel a ředitel společnosti CityZen.

Kampaň běží od 23. května, desetisekundové spoty se objevují na kanálech Nova Group, v onlinu budou programaticky nakupovány formáty branding a videobanner, které zajišťují delší kontakt se značkou.

„Kolem produktu není potřeba vymýšlet velké příběhy, je skvělý sám o sobě. V kampani jasně ukazujeme dva základní benefity triček CityZen, jejich odolnost vůči špíně i potu. Co se týče formátu, vsázíme na synergickou televizní a online kampaň s cílem vybudovat silné povědomí o značce CityZen a unikátnosti jejích triček,“ shrnuje Michal Novák, kreativní ředitel agentury Czech Promotion, která kampaň realizovala.

CityZen jako původní český startup založili v roce 2018 tři kamarádi z Chrudimi, když vyvinuli unikátní technologii, díky které není na tričkách vidět pot ani špína. Je jedno, jestli je vedro, jste nervózní nebo vás někdo polije červeným vínem, triko zůstává bez viditelných skvrn. Přitom je ze 100% bavlny, tedy prodyšné, příjemné na nošení a plně recyklovatelné. Kromě triček vyrábí CityZen polokošile, košile a spodní prádlo a vedle českého trhu působí také na Slovensku.

Zavřít reklamu

The One Show zná finalisty, české barvy hájí WMC / Grey

Starší článek

Rozdrbaní, ale zase spolu. Orbit ukazuje návrat do „normálu“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.