Foto: Mars

Rozdrbaní, ale zase spolu. Orbit ukazuje návrat do „normálu“

25. 5. 2021 13:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Mars spouští v Česku novou kampaň. Optimisticky vyhlíží „až nastane ta chvíle“, kdy skončí pandemie.

Kampaň „Získej svou jiskru zpět“ na žvýkačky Orbit od společnosti Mars se odvíjí od televizního spotu Až nastane ta chvíle“. Ukazuje, jak to bude vypadat, až se život vrátí zpět do normálu a vše se znovu otevře, zároveň chce podpořit sebevědomí lidí a povzbudit je k navazování kontaktů. Jde o verzi klipu, jenž běží v USA už od března pro značku Extra z portfolia Mars.

https://youtu.be/xHjXLBhD4sg

„Moc mě těší, že můžeme spustit naši novou televizní kampaň na žvýkačky Orbit i v České republice, a navázat tak na její velký úspěch ve Velké Británii. Spoty jsou laděné velmi optimisticky a perfektním způsobem vystihují konec lockdownu. Kampaň přináší spoustu úsměvných momentů skrze vyobrazení radostného návratu k normálu v době, kdy už je to bezpečné. Zároveň sděluje zásadní zprávu o tom, jak důležité jsou žvýkačky v našem každodenním životě,“ uvádí Emma Hompot, manažerka portfolia žvýkaček a cukrovinek ve společnosti Mars ve střední Evropě.

Reklamy vytvořené ve spolupráci s agenturou Energy BBDO jsou součástí kampaně, která povzbuzuje lidi k tomu, aby znovu nechali vyniknout své sebevědomí a aby si po náročném roce 2020 užili nabitý rok 2021. „Až nastane ta chvíle a omezení padnou, nebudeme jen tiše opouštět naše domovy, kupovat si ráno noviny v trafice cestou do kanceláře a stávat se opět součástí každodenní šedi. To ne. Vrátíme se v plné síle a pomůžeme světu získat jeho jiskru zpět,“ uvedli ke kampani Josh Gross a Pedro Pérez, hlavní kreativní ředitelé agentury Energy BBDO.

Foto: Mars

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.