Foto: realme

Realme spojuje v Česku poprvé svou značku s e-sportem

3. 5. 2021 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů Realme vstupuje do světa českého e-sportu. Stala se titulárním partnerem populární soutěže družstev „Realme PUBG Mobile liga“, kterou pořádá Playzone.cz.

Značka Realme má ve svém portfoliu celou řadu smartphonů, které jsou svými parametry ideální pro hráče, a proto je vstup do světa e-sportu dalším logickým krokem v etablování na českém trhu. E-sport je navíc populární mezi mladou generací, která je primární cílovou skupinou značky.

„V Realme se neustále snažíme v duchu sloganu Dare to Leap skokově posouvat hranice v oblastí inovací, designu a hodnoty produktu, a to jsou věci, se kterými se mladí lidé rádi ztotožňují. Plánujeme proto, že naše angažmá v e-sportu bude dlouhodobého charakteru,“ vysvětluje Kateřina Vymazalová, jež má na starosti marketing značky v České republice. 

„Realme PUBG Mobile liga“ odstartovala na Playzone.cz v dubnu a v současné době probíhají kvalifikace, z kterých postoupí 32 nejlepších týmů do čtyřdílné hlavní fáze. Z nich pak vzejde šestnáctka finalistů. Body za všechny hry se sčítají a nejlepší si odnesou věcné ceny od společnosti Realme.

Turnaje se zúčastní i „realme tým“ v čele s Markem „shadyem“ Hovancem. Marek je bývalý hráč Call of Duty nebo Starcraft II. Aktuálně se věnuje především komentování CS:GO, ale zkušenosti má i s PUBG Mobile, jelikož si vyzkoušel komentování v rámci PMCO Europe. Od turnaje má Marek velké očekávaní a věří, že jeho tým dokáže konkurovat ostatním.

Foto: realme

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.