Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Amstel
Marketing

Rafa Nadal si užívá „pravého luxusu“ v nové reklamě na Amstel

Pavel Hejkrlík28. 5. 202128. 5. 2021

Najít v životě rovnováhu a umět si užít chvíle s přáteli jde i pokud jste světová superstar známá v každém koutě planety. A jak Nadal ve skromném klipu ukazuje, není k tomu třeba hotelových penthousů nebo velkých jachet, stačí třeba stan, když je k ruce dobře vychlazené pivko. V tomto případě tedy Amstel.

Jeden ze Svaté trojice tenisu posledních pětadvaceti let a nejlepší antukový hráč historie Rafael Nadal, podepsal letos tříletý kontrakt se značkou Amstel patřící pod skupinu Heineken, aby jako její ambasador propagoval nízkokalorická a nealkoholická piva Amstel Ultra, Amstel 0.0, Amstel Ultra Seltzer and Amstel Malta Ultra. Jde o jeho první spolupráci se značkou piva a pomoci má především v globální ofenzivě značky. Reklama poběží v televizi a online kanálech.

Dvacetinásobný grandslamový vítěz byl sice známý tím, že vítězství slavil sprškou šampaňského, v nové kampani zdůrazňuje důležitost umírněnosti a zodpovědné konzumace alkoholu. Během pandemie měl prý španělský tenista čas přemýšlet o rovnováze v životě a také důležitosti blízkosti rodiny a přátel s nimiž si pivo rád dá. 

„Jsem rád, že jsem se pro několik příštích let spojil s Amstel Ultra, uplynulý rok přinesl všem z nás mnoho výzev a je je důležitější než kdy jindy nalézt v životě správnou rovnováhu. Jako tenista žiju velmi aktivní a zaneprázdněný život, na druhou stranu si i díky tomu umím užít chvíle s blízkými,“ uvedl Nadal.

„Vnímání luxusu se pro dnešní publikum posunulo od statusových věcí k jednoduchým zážitkům, jako třeba jak skutečně využít svůj čas s přáteli a rodinou. Je jasné zaměření na svobodu volby a zkoumání skutečných životních potěšení. Dělali jsme si velký průzkum, z nějž Rafael vyšel jako vzor pro naši cílovou skupinu tvrdě pracujícíh ale umírněně pijících spotřebitelů,“ uvedl global brand director Amstelu Bernardo Spielmann ke kampani „Vyberte si způsob života“.

Zavřít reklamu

Košík našel mezeru na trhu. Chce dobýt kategorii nákupů „do zásoby“

Starší článek

KOMENTÁŘ: Fantastické! Třetí brady jsem se zbavil tímhle trikem za pár minut!

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.