Foto: P&G

Připravte si kapesníky, Procter & Gamble uvedla olympijskou kampaň

6. 5. 2021 07:05

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Už je to pět let, co se konaly Olympijské hry v Riu (2016) a společnost Procter & Gamble uvedla známý dojemný spot oslavující matky sportovců „Thank You Mom“. Ale ani letos diváci o svou dávku slz nepřijdou.

P&G si připravila pro Tokio 2020 (resp. 2021) rovnou spoty dva: „Love Leads to Good“ a „Your Goodness is Your Greatness“. Světovou premiéru měly včera 5. května odpoledne. Obě videa oslavují zásluhy rodičů, kteří své malé sportovce (olympioniky i paralympioniky) vedli k fair play, ke snaze o pozitivní změny ve své komunitě, k tomu, že skutečnou mírou velikosti je dobrota.

Spoty jsou součástí kampaně „Lead With Love“ (#LeadWithLove), do níž patří i série krátkých dokumentárních filmů o jednotlivých sportovcích s názvem „Good is Gold“, kterou najdete na olympijském YouTube kanále P&G. Kampaň má také svou vlastní stránku v rámci olympijského webu.

https://www.youtube.com/watch?v=E2rAXgR-qlw

Foto: P&G

Radana Čechová

Jako novinářka zaměřující se na marketingovou komunikaci pracuje v různých redakcích od roku 1999. Týdeník Marketing & Media, na jehož vzniku se v roce 2000 spolupodílela, vede od začátku roku 2020. Zaměřuje se například na témata spojená s marketingovým výzkumem, efektivitou, managementem a rolí žen v marketingové komunikaci.

Další zajímavé čtení