Foto: Property Solutions Group

Marketing Palladia vede Milan Rumler

12. 5. 2021 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

K týmu Property Solutions Group, která spravuje obchodní dům Palladium, se Milan Rumler přidal v roce 2020 a vede zde tým marketingových koordinátorů a externích agentur. Nově řídi i marketing pro Palladium, což je hlavní projekt této realitní společnosti.

Milan Rumler absolvoval Fakultu podnikohospodářskou na Vysoké škole ekonomické v Praze, obor Podniková ekonomika, marketing. Po dokončení studií se specializoval na marketing a obchod. Má rozsáhlé zkušenosti na pozicích marketingového ředitele/manažera ve společnostech různých zaměření.

V ČSOB měl na starosti změnu firemní identity společnosti, sponzoring a event marketing, v řetězcích Hypernova, Albert a OBI pracoval na pozici marketingového ředitele. Ve společnosti McDonald’s ČR a SR měl na pozici zástupce ředitelky marketingu na starosti nákup médií, komunikaci zaměřenou na mladou generaci a sponzoring MS v ledním hokeji v Praze. Po odchodu z McDonald’s pracoval na pozici ředitele maloobchodní sítě Zvěrokruh, kde měl na starosti řízení sítě 55 prodejen a následně zaváděl nový segment chovatelských potřeb ve společnosti Alza.

Foto: Property Solutions Group

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení