Foto: katz83

Jirsa zakládá Boomers, agentura se zaměří na podcastovou komunikaci

18. 5. 2021 18:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Experimentální brand katz83 investora a podnikatele Tomáše Jirsy se rozrůstá o butikovou podcastovou agenturu Boomers. Nový tým se zaměří na rozvoj podcastů a online konferencí. Věnovat se bude jejich produkci a přípravě nových formátů pro uplatnění na rostoucím trhu, a to zejména s ohledem na jejich branding a následnou komunikaci.

Boomers vychází z rostoucí popularity podcastů a zejména ze zájmu klientů se jejich prostřednictvím prezentovat. Tomáš Jirsa, zakladatel experimentálního brandu katz83 a také jeden z dvojice moderátorů vlivného podcastu Insider, této poptávce vychází vstříc. 

„Rozhodli jsme se v prvním kroku postavit zcela nové studio, ve kterém se natáčí nejen Insider, ale které je možné využít na klíč pro klienty, kteří mají zájem o vlastní podcast či online konferenci,“ říká Tomáš Jirsa. „Klientům nabízíme jak samotné studio s technickým vybavením, tak tým, který pod vedením Vojtěcha Klause nabídne zejména komunikační služby pro podcasty i klienty.

Boomers se zaměří také na rozvoj formátů spojených s podcasty a konferencemi. Podle Jirsy vzniká kolem nich množství obsahu, který si přímo říká o využití na dalších platformách. „Efektivním využitím obsahového potenciálu podcastů se ve spolupráci s Boomers budou zabývat kolegové z dalších společností působících v rámci propojení brandu katz83, ať už je to obsahová agentura Hotshots nebo MediaValue, naše experimentální mediálka pro nové formáty,“ dodává Tomáš Jirsa. 

Pilotním projektem Boomers bude již tento týden online Udržitelná konference věnovaná vztahu EU k udržitelnému financování. Na konferenci vystoupí europoslanec Luděk Niedermayer, ředitel Energy financial group Tomáš Voltr a ekonom Dominik Stroukal, moderovat bude Michala Hergetová z České televize. Konference vznikla ve spolupráci s agenturou C&B Reputation Management.

Foto: katz83

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.