Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: GEN / ADC Unit
Kampaně

Ignorování chudoby vede k extrémizmu a totalitě, varuje kampaň

Jakub Křešnička12. 5. 20219. 8. 2021

Na tematický speciál Chudé Česko 21 upozorňuje kampaň agentury GEN, která vznikla v rámci programu ADC Unit českého Art Directors Clubu.

Klíčový vizuál ukazuje chudobu v novém světle a provokuje čtenáře k zájmu o tematický speciál Chudé Česko 21. Myšlenka, která se zaměřuje na neřešené důsledky chudoby spojené s možnou ztrátou demokracie, poukazuje na extrémní dopad lidské lhostejnosti k chudobě. Vizuál je možné od května vidět na pražských CLV a billboardech JCDecaux, jenž je jedním z outdoorových partnerů kampaně.

„Když se otočíme k chudobě zády, čeká nás v extrémním případě totalita. To je v nadcházejících volbách dost aktuální téma, protože chudobou frustrovaní voliči nemusí mít o demokratické procesy zájem a mohou dát snadno přednost extrémismu. Procházet si znovu totalitním režimem si nikdo z nás nepřeje. Generace Z totalitní režim naštěstí nezažila, přesto se mladým kreativcům naší agentury podařilo totalitu vyjádřit v její plné děsivosti. V GENu vznikly celkem tři koncepty, z nichž jsme s redakcí vybrali tu nejúdernější verzi,“ uvedl Richard Stiebitz, kreativní ředitel agentury GEN a člen ADC.

Vedle ploch CLV a billboardů bude kampaň promítnuta i v médiích a online prostoru. Jejím cílem je představit veřejnosti téma v nové perspektivě a přivést čtenáře k nebezpečně přehlíženému problému chudoby.

GEN na projektu pro Aktuálně.cz s ADC spolupracujejiž podruhé, navazuje na loňskou kampaň Pálí nás klima, která poukazovala na palčivé ekologické problémy. „V agentuře jsme rádi, že se nám podařilo navázat na předchozí dobrou. Jako lidi z VŠE nás ekonomická a společenská témata zajímají a přiznám se, že když jsme pochopili vazbu mezi chudobou a totalitou, nejprve nás z toho pořádně zamrazilo. O to víc jsme byli motivováni k tomuto tématu přispět. To, že komunikace říká tento vztah upřímně a natvrdo, je toho důkazem,” doplnil Zdeněk Vondra, výkonný ředitel agentury GEN.

Program ADC Unit umožňuje členům ADC ve spolupráci s partnerskými společnostmi, věnovat se celospolečenským otázkám. Loni v září řešila například agentura Haze právo občanů informovat se o jakémkoli rozhodnutí státních orgánů, úřadů či institucí. Srpen se pod taktovkou agentury Leo Burnett zaměřil na prevenci rakoviny kůže. V červenci agentura Comtech_CAN ve spolupráci s Českým červeným křížem vyzývala k dárcovství krve. V červnu pak agentury Mark BBDO a Proximity pod vedením Jakuba Cabejška upozorňovaly na krizí způsobené problémy v kulturním průmyslu.

Zavřít reklamu

Vzniká čtvrtletník Amazing Magazin. Podporu testuje na Hithit.cz

Starší článek

Uletěly vám včely? Lítáte z „callu“ na „call“? Letiště Praha vrací létání správný význam

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.