Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Hořké volby jsou ústředním motivem hry Radegastu

Jakub Křešnička26. 5. 20219. 8. 2021

Značka piva spustila v rámci své kampaně webovou soutěž o přežití v divočině. Poběží v týdenních kolech do 6. června

Přežít dva týdny v divočině bez cizí pomoci je úkolem hráče ve hře Ratarova hořká cesta. Během ní se musí správně rozhodovat a projít hořkými volbami až do konce. „Koncept soutěže a mechanika hry odkazují na náš ‚vlčí‘ televizní spot, ve kterém hlavní hrdina čelí hořké volbě. Ve hře si sami spotřebitelé vyzkouší, že ke správným rozhodnutím musí dozrát, stejně jako k mimořádně hořkému pivu Radegast Ratar. Je na nich, kterou cestu si vyberou a kam se vydají. Dostat se na konec ale není jednoduché,“ říká Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.

Koncept hořkosti a těžkých voleb v komunikaci pivovar rozvíjí společně s agenturou Boomerang Communication. Funguje už déle než 15 let a za to, jak pozitivní vliv měl na prodejní výsledky i vnímání značky, byl koncept „Život je hořký. Bohudík!“ loni oceněn zlatou Effie za dlouhodobé budování značky.

Podmínkou účasti v soutěžní hře je věk 18 let a zakoupení alespoň jednoho piva Radegast Ratar v jakémkoliv obalu. Registrace do soutěže probíhá na webu, kam účastník vloží foto účtenky. Poté se vydá na cestu hrou a když se mu podaří dojít do konce, je automaticky zařazen do slosování o výhry. Webová hra probíhá ve čtyřech týdenních kolech a končí 6. června 2021.

Hlavní výhrou, která bude vylosována ze všech registrovaných hráčů, je domácí výčepní zařízení a 5 x 30l soudek piva Radegast Ratar. Každý soutěžní týden se navíc hraje o domácí výčep a malý soudek piva Radegast Ratar, zásobu piva Radegast Ratar na rok nebo voucher do Radegast e-shopu v hodnotě 500 korun.

Zavřít reklamu

Vydařenost nové Coca-Cola Zero Sugar mají lidé hodnotit v kampani „Yes or No“

Starší článek

Uzávěrka přihlášek Brand Experience Awards se blíží

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.