Foto: Carvago

Carvago slibuje v TV spotu pohodlný nákup vozu z gauče

31. 5. 2021 16:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Carvago v nové kampani akcentuje klíčové výhody nákupu ojetého auta online, například širokou nabídku přesahující 750 tisíc vozů, detailní fyzickou kontrolu každého vozidla nebo jeho doručení až před dveře zákazníka.

„Čeští zákazníci si na výhody online prodeje rychle zvykli a od našeho vstupu na trhu, v říjnu 2020, registrujeme přes dva tisíce objednávek. Každý měsíc navíc poptávka dále roste, a to v řádu desítek procent. Naším cílem je zákazníkům vysvětlit nesporné výhody, které nákup online v rámci nových standardů na trhu přináší. V dnešní době již prakticky není jediný důvod, proč by si zákazník měl kupovat auto v kamenné prodejně,“ dodává Petr Dušek, marketingový ředitel evropského marketplace Carvago.com.

Strategii a kreativu kampaně zajistila agentura Czech Promotion ve spolupráci s produkčním studiem Final_2. „Spot svým příběhem a laděním vyjadřuje hlavní benefity nákupu přes Carvago. Je srozumitelný, svižný a přitom navozuje pohodovou atmosféru. Akcentovali jsme pohodlí nákupu, široký výběr, prověření kvality a možnost vrácení auta do 14 dnů. V jednoduchém příběhu ukazujeme, že věc, která bývala komplikovaná a tak trochu připomínala ruskou ruletu, vyřeší zákazníci na Carvago.com snadno, bez stresu a spolehlivě – prostě z gauče,“ vysvětluje Michal Novák, kreativní ředitel agentury Czech Promotion.

Televizní spoty jsou připravené ve čtyřech jazykových mutacích, vedle češtiny i v němčině, slovenštině a polštině. Televizní reklamu doprovodí online kampaň. Reklama cílí na zákazníky v produktivním věku, kteří chtějí koupit ojeté auto v dobrém stavu, nechtějí se ale stresovat obíháním bazarů nebo riskovat, že se stanou obětí neférových praktik podvodníků.

Carvago.com si zakládá především na spolehlivosti a transparentnosti. Zákazníci mohou vybírat z více jak 750 tisíc prověřených aut z celé Evropy a všechny vozy prochází před prodejem kompletní nezávislou technickou inspekcí. Od výběru vozu až po podpis kupní smlouvy a přihlášení vozu vše probíhá online a na každý vůz služba poskytuje šestiměsíční prodlouženou záruku. Kromě toho Carvago.com poskytuje také komplexní služby, které jsou s nákupem vozidla spojené, takže je možné současně sjednat také financování, pojištění apod. Zároveň si zákazník může nechat auto doručit až před dveře svého domu a samozřejmostí je možnost vůz do 14 dnů bez udání důvodu vrátit.

Informace ke kampani:

zadavatel: Carvago.com

Zpracovatel: Czech Promotion s produkčním studiem Final_2

Autor kreativy: Lukáš Venclík a Jan Chramosta

Režie: Lukáš Venclík

Producent: Lukáš Reymar

Mediatypy: televize, online a sociální sítě, direct mailing

Délka kampaně: 21. 5. 2021 – 13. 6. 2021

Foto: Carvago

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.