Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

20. 4. 2021 08:04

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.

Slovenský software pro interakci s publikem Slido spouští novou brandovou kampaň, která poukazuje na problém nudných meetingů, které lidi často mění na „meeting zombies“. Kampaň, určenou primárně pro americký trh, vytvořila agentura Triad v spolupráci s Bistro Films, spot režíroval Marek Partyš.

Spot kampaně vychází ze zjištění, že podle 47 procent lidí jsou online meetingy nezáživné, jak ukázal výzkumu Slido vykonalo na vzorku 1500 amerických zaměstnanců. Účastníci schůzek na dálku se tak mohou měnit třeba na duchem nepřítomného Přitakávače, Skrolovače, Spáče nebo dokonce Chytače much.

„Podle naší nedávné studie je během meetingů 49 procent zaměstnanců v myšlenkách někde jinde a 42 % respondentů si během nich čte zprávy. Což pokládáme za jasný důkaz toho, že s meetingy není něco v pořádku. Ve videu jsme chtěli na tento problém žertem poukázat a zároveň vzdát poctu všem organizátorům, kterým záleží na tom, jak se jejich kolegové během meetingů cítí a jak se chtějí zapojit do dění,“ uvedl ke klipu Petr Komorník, CEO Slido.

Slido také spouští takzvaný „Zombie Detector“ pro Snap kameru – speciální add-on, který si mohou uživatelé stáhnout a využívat během videohovorů. Ten měří míru jejich aktivity v průběhu meetingu. Pokud bude uživatel delší dobu neaktivní, začne se na kameře měnit na zombie a organizátoru meetingu se zobrazí upozornění na to, aby své kolegy více zapojil do dění.

Foto: Slido

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.