Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Marketing

V prvním čtvrtletí lidé utratili v aplikacích 32 miliard dolarů

Pavel Hejkrlík2. 4. 20213. 4. 2021

Efekt pandemie a lockdownu se projevil 40procentním meziročním růstem, první čtvrtletí má nový rekord. Podle dat společnosti App Annie udělali lidé nákupy v aplikacích na iOS a na Google Play za 32 miliard dolarů.

Lidé prostě stále více nad svými mobily a tablety a podle App Annie utratili letos během prvního čtvrtletí na chytrých telefonech o devět miliard dolarů více než před rokem. Na iOS dosáhly útraty 21 miliard dolarů a v Google Play odpovídaly 11 miliardám dolarů.

Celkový počet stažení na obou platformách během čtvrtletí dosáhl 31 miliard, což je nárůst o deset procent. Nejvíce rostly útraty v kategorii her, sociálních sítí a zábavy. Více stažení pak dosáhly například aplikace o počasí, z oblasti financí a také vlivem lockdownu uživatelé více stahovali aplikace o seznamování nebo z oblasti zdraví a fitness. 

V první trojice aplikací z hlediska stažení pohybuje Facebook, Instagram a TikTok. Například aplikace pro posílání zpráv zaměřená na vyšší zabezpečení soukromí Signal byla v prvním čtvrtletí nejrychleji rostoucí aplikací z hlediska stažení a růstu aktivních uživatelů, následovaná pak Telegramem.

Celková velikost útrat za hry dosáhla 22 miliard dolarů, růst byl na obou platformách přes 30 procent. Hráči stáhnou v průměru každý týden asi miliardu her, je asi o 15 procent více než loni. Nejstahovanější hrou byla Join Clash 3D. Žebříčkům měsíčně aktivních uživatelů vévodí u her Among Us!, následovaný PUBG Mobile, Candy Crush Saga, ROBLOX, Free Fire and Call Of Duty : Mobile.

Zavřít reklamu

Everli získalo miliardy a v Česku vyzve Rohlík s Košíkem

Starší článek

Magický svět musí být vidět

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.