Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere
Marketing

V prvním čtvrtletí lidé utratili v aplikacích 32 miliard dolarů

Pavel Hejkrlík2. 4. 20213. 4. 2021

Efekt pandemie a lockdownu se projevil 40procentním meziročním růstem, první čtvrtletí má nový rekord. Podle dat společnosti App Annie udělali lidé nákupy v aplikacích na iOS a na Google Play za 32 miliard dolarů.

Lidé prostě stále více nad svými mobily a tablety a podle App Annie utratili letos během prvního čtvrtletí na chytrých telefonech o devět miliard dolarů více než před rokem. Na iOS dosáhly útraty 21 miliard dolarů a v Google Play odpovídaly 11 miliardám dolarů.

Celkový počet stažení na obou platformách během čtvrtletí dosáhl 31 miliard, což je nárůst o deset procent. Nejvíce rostly útraty v kategorii her, sociálních sítí a zábavy. Více stažení pak dosáhly například aplikace o počasí, z oblasti financí a také vlivem lockdownu uživatelé více stahovali aplikace o seznamování nebo z oblasti zdraví a fitness. 

V první trojice aplikací z hlediska stažení pohybuje Facebook, Instagram a TikTok. Například aplikace pro posílání zpráv zaměřená na vyšší zabezpečení soukromí Signal byla v prvním čtvrtletí nejrychleji rostoucí aplikací z hlediska stažení a růstu aktivních uživatelů, následovaná pak Telegramem.

Celková velikost útrat za hry dosáhla 22 miliard dolarů, růst byl na obou platformách přes 30 procent. Hráči stáhnou v průměru každý týden asi miliardu her, je asi o 15 procent více než loni. Nejstahovanější hrou byla Join Clash 3D. Žebříčkům měsíčně aktivních uživatelů vévodí u her Among Us!, následovaný PUBG Mobile, Candy Crush Saga, ROBLOX, Free Fire and Call Of Duty : Mobile.

×

Everli získalo miliardy a v Česku vyzve Rohlík s Košíkem

Starší článek

Magický svět musí být vidět

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více