Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Český rozhlas
Média

Týdeník Rozhlas má novou grafickou podobu a rubriky

Redakce MAM6. 4. 20216. 4. 2021

Časopis Českého rozhlasu Týdeník Rozhlas přichází od 6. dubna s novou grafickou úpravou a rubrikami. Výraznou proměnou prošla také titulní strana, která upozorňuje na nové směřování periodika, které i nadále zůstává seriózním kulturně-společenským časopisem s rozsáhlými programovými přílohami.

„Týdeník Rozhlas, který je jen o několik měsíců mladší než samotné rozhlasové vysílání, oslaví za dva roky – stejně jako Český rozhlas – sto let své existence. Věřím, že se jeho nová podoba bude líbit všem stávajícím věrným předplatitelům, ale že ji ocení i noví čtenáři,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

Stěžejní rubrikou zůstává titulní interview s výraznou osobností. V prvním čísle nového formátu je to režisér a herec Jiří Mádl. „Výraznou proměnou prošla obálka časopisu, už na titulce by mělo být nové směřování časopisu jasně patrné. S tím souvisí důraz na kvalitní, neokoukané fotky. Jiřího Mádla například nafotil současný portrétní fotograf David Turecký,“ řekl šéfredaktor Týdeníku Rozhlas Milan Šefl. Zachovány zůstaly stávající rubriky, celkové ladění časopisu, rozsah programových příloh, přehlednost a také cena.

PSALI JSME
ČRo Radiožurnál v kampani s tvářemi vysílání děkuje svým posluchačům

Mezi obsahové novinky patří rubrika Aleše Cibulky s názvem Červený koberec, v níž bude známý moderátor vzpomínat na svá setkání s hvězdami, rubrika Dny D nabídne kalendárium dnů, kdy se měnil svět. Názorové příspěvky přinese rubrika Rada starších, ve které inspirativní osobnosti komentují aktuální dění, rubrika Podcasty s nadhledem bude zase mapovat zajímavosti na poli tohoto nejen rozhlasového fenoménu.

Podoba časopisu se v průběhu desetiletí mnohokrát měnila. Prvorepublikový Radiojournal s titulními fotografiemi Adiny Mandlové nebo Vlasty Buriana vystřídal poválečný věstník Náš rozhlas, v padesátých letech vycházel časopis pod názvem Československý rozhlas a televise, od 70. let již jen jako Rozhlas. S barevnou obálkou se Týdeník Rozhlas představil poprvé v roce 1998, novinový formát nahradil roku 2007 obvyklý formát časopisu A4. Časopis Týdeník Rozhlas vydává společnost Radioservis, vydavatelství Českého rozhlasu.

×

Věrnostní systémy potřebují práci

Starší článek

Žádná složitá gesta. PRE láká na ekoproud stínohrou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Do pražských ulic bude celý rok vyjíždět speciální běžecká tramvaj NN TramRun, kterou NN pojišťovna a penzijní společnost zahájila svou jarní kampaň na…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více