Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Redakce MAM20. 4. 202120. 4. 2021

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V letošním ročníku i na základě zpětné vazby od soutěžících přidává nové kategorie: Firemní web, Lead generation web, E-commerce řešení a Startup projekt.

Soutěžní projekty lze přihlásit od 20. dubna. Stejně jako loni platí v úvodní fázi soutěže možnost přihlašování do takzvaných divokých karet. Divoké karty je možné přihlásit ve všech soutěžních kategoriích a v libovolném množství od každého přihlašovatele až do 2. května. Z přihlášek podaných v tomto období se 3. května z každé kategorie vylosují dva projekty, které získají přihlášku v podobě divoké karty zdarma.

„S loňským ročníkem jsme odstartovali přerod celého projektu WebTop100 a mnoho pozitivních zpětných vazeb nám potvrzuje, že jsme se vydali správným směrem. Na základě podnětů od agentur a dalších soutěžících jsme přidali nové kategorie s cílem poskytnout prostor, zazářit a inspirovat skutečně všem zajímavým tvůrcům,“ říká Petr Kleiner, předseda odborné poroty soutěže. „Mám radost, že se nám opět podařilo dát dohromady špičkovou porotu. Věřím, že soutěžní projekty už nemohou být v lepších rukou,“ dodává Kleiner.

Do letošního ročníku mohou soutěžící přihlašovat projekty v těchto kategoriích: Firemní web (hodnotí Vojta Mikula), Lead generation web (Ondřej Ilinčev), E-commerce projekt (Lukáš Havlásek), SEO (Pavel Ungr), Výkonnostní kampaň (Ondřej Sláma), Instagramový počin (Aki Votrubová), Firemní podcast (Dan Tržil), Digitální transformace (Tomáš Jindříšek), Autentická kariérní komunikace (Petr Skondrojanis), Brandová kampaň (Dan Kafka), Videoreklama (Andrea Hurychová), Digitální PR projekt (Irena Zatloukalová), Influencer marketing (Petr Srna), Obsahový marketing (Michal Schindler), Retenční marketing (Petr Cikán), Startup (Petr Václavek) a Zahraniční expanze (Ján Kešelák).

Seznam loňských výsledků soutěže je možné nalézt ZDE.

Zavřít reklamu

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Starší článek

Young Lions: Digitál vyhrály Kateřina Marešová z AMI Digital a Alexandra Denisova z Qusion

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.