Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

20. 4. 2021 15:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V letošním ročníku i na základě zpětné vazby od soutěžících přidává nové kategorie: Firemní web, Lead generation web, E-commerce řešení a Startup projekt.

Soutěžní projekty lze přihlásit od 20. dubna. Stejně jako loni platí v úvodní fázi soutěže možnost přihlašování do takzvaných divokých karet. Divoké karty je možné přihlásit ve všech soutěžních kategoriích a v libovolném množství od každého přihlašovatele až do 2. května. Z přihlášek podaných v tomto období se 3. května z každé kategorie vylosují dva projekty, které získají přihlášku v podobě divoké karty zdarma.

„S loňským ročníkem jsme odstartovali přerod celého projektu WebTop100 a mnoho pozitivních zpětných vazeb nám potvrzuje, že jsme se vydali správným směrem. Na základě podnětů od agentur a dalších soutěžících jsme přidali nové kategorie s cílem poskytnout prostor, zazářit a inspirovat skutečně všem zajímavým tvůrcům,“ říká Petr Kleiner, předseda odborné poroty soutěže. „Mám radost, že se nám opět podařilo dát dohromady špičkovou porotu. Věřím, že soutěžní projekty už nemohou být v lepších rukou,“ dodává Kleiner.

Do letošního ročníku mohou soutěžící přihlašovat projekty v těchto kategoriích: Firemní web (hodnotí Vojta Mikula), Lead generation web (Ondřej Ilinčev), E-commerce projekt (Lukáš Havlásek), SEO (Pavel Ungr), Výkonnostní kampaň (Ondřej Sláma), Instagramový počin (Aki Votrubová), Firemní podcast (Dan Tržil), Digitální transformace (Tomáš Jindříšek), Autentická kariérní komunikace (Petr Skondrojanis), Brandová kampaň (Dan Kafka), Videoreklama (Andrea Hurychová), Digitální PR projekt (Irena Zatloukalová), Influencer marketing (Petr Srna), Obsahový marketing (Michal Schindler), Retenční marketing (Petr Cikán), Startup (Petr Václavek) a Zahraniční expanze (Ján Kešelák).

Seznam loňských výsledků soutěže je možné nalézt ZDE.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.