Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Samba.io
Marketing

Samba k Invii či Heurece přidává SportObchod a drogerii Teta

Redakce MAM7. 4. 20219. 4. 2021

Technologický startup Samba.ai, který se specializuje na personalizaci a automatizaci e-commerce, získal do portfolia další dva významné hráče z českého trhu.

Automatizační funkce Samby testuje už od ledna drogerie Teta. V únoru pak tým pod vedením Davida Vyskočila (na úvodním snímku) přidal do portfolia prodejce sportovního vybavení SportObchod, který hledal řešení pro personalizaci a automatizaci emailové komunikace se zákazníky.

“SportObchod i Teta se řadí k našim nejvýznamnějším klientům a vážíme si jejich důvěry. I když jsme na trhu relativně noví, daří se nám prosadit mezi silnou mezinárodní konkurencí. Bereme to jako znamení, že jdeme správným směrem,” zdůraznil David Vyskočil. Mezi další klienty Samby patří cestovní agentura Invia, srovnávač Heuréka nebo potravinářský e-shop Košík.

“Těšíme se, že nám Samba.ai pomůže nastartovat naše retenční aktivity, nejen z pohledu email marketingu, ale i ostatních digitálních kanálů. V rámci další aktuální expanze do zahraničí a rozšiřování aktivit do nových sportovních segmentů, potřebujeme komplexní marketingový systém a platformu a já věřím, že Samba.ai je ta správná cesta,“ potvrdil marketingový ředitel SportObchod Ondřej Bumbálek.

Samba se chce v rámci nové strategie více zaměřit na střední a menší e-shopy. Chystá pro ně speciální produkt na bázi umělé inteligence, který jim umožní pracovat s personalizací a marketingovou automatizací, i když nemají široký tým specialistů.

“U menších eshopů se o marketing často stará pouze jeden člověk, občas dokonce sám majitel. Našim cílem je vytvořit pro tento typ eshopů platformu, díky které nastaví analytiku i samotné kampaně na pár kliků. Pomocí umělé inteligence bude nástroj výsledky kampaní průběžně sám optimalizovat a nabízet další kampaně, které navrhne na základě chování zákazníků,” popsal fungování David Vyskočil. Nový nástroj by podle Vyskočila měl být hotový v řádu několika měsíců.

×

Adexpres dočasně povede Jiří Vítek z Dentsu

Starší článek

Ambiente spouští kampaň na rozvoz ze svých restaurací AmbienteDoma

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více