Foto: Samba.io

Samba k Invii či Heurece přidává SportObchod a drogerii Teta

7. 4. 2021 09:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Technologický startup Samba.ai, který se specializuje na personalizaci a automatizaci e-commerce, získal do portfolia další dva významné hráče z českého trhu.

Automatizační funkce Samby testuje už od ledna drogerie Teta. V únoru pak tým pod vedením Davida Vyskočila (na úvodním snímku) přidal do portfolia prodejce sportovního vybavení SportObchod, který hledal řešení pro personalizaci a automatizaci emailové komunikace se zákazníky.

“SportObchod i Teta se řadí k našim nejvýznamnějším klientům a vážíme si jejich důvěry. I když jsme na trhu relativně noví, daří se nám prosadit mezi silnou mezinárodní konkurencí. Bereme to jako znamení, že jdeme správným směrem,” zdůraznil David Vyskočil. Mezi další klienty Samby patří cestovní agentura Invia, srovnávač Heuréka nebo potravinářský e-shop Košík.

“Těšíme se, že nám Samba.ai pomůže nastartovat naše retenční aktivity, nejen z pohledu email marketingu, ale i ostatních digitálních kanálů. V rámci další aktuální expanze do zahraničí a rozšiřování aktivit do nových sportovních segmentů, potřebujeme komplexní marketingový systém a platformu a já věřím, že Samba.ai je ta správná cesta,“ potvrdil marketingový ředitel SportObchod Ondřej Bumbálek.

Samba se chce v rámci nové strategie více zaměřit na střední a menší e-shopy. Chystá pro ně speciální produkt na bázi umělé inteligence, který jim umožní pracovat s personalizací a marketingovou automatizací, i když nemají široký tým specialistů.

“U menších eshopů se o marketing často stará pouze jeden člověk, občas dokonce sám majitel. Našim cílem je vytvořit pro tento typ eshopů platformu, díky které nastaví analytiku i samotné kampaně na pár kliků. Pomocí umělé inteligence bude nástroj výsledky kampaní průběžně sám optimalizovat a nabízet další kampaně, které navrhne na základě chování zákazníků,” popsal fungování David Vyskočil. Nový nástroj by podle Vyskočila měl být hotový v řádu několika měsíců.

Foto: Samba.io

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.