Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Billa/Gusto
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Irena Buřívalová19. 4. 202119. 4. 2021

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.

Mít kontrolu nad informací, kterou chceme spotřebitelům sdělit, udržet ji v bezpečném prostředí, zasáhnout specifickou skupinu zákazníků a povzbudit je k nějaké akci. To jsou v kostce očekávání, která mají obchodníci, nebo značky obecně, od různých médií a informačních kanálů.

Zatímco tradičním způsobem získaná (earned) média nezaručí, že se vzkaz cestou ke konzumentovi obsahu/zákazníkovi nezmění nebo nepřekroutí, placená (paid) média, respektive inzerce, kontrolu zajistí. Pro spotřebitele však nejsou zdaleka jediným a nejdůvěryhodnějším zdrojem informací. Už dříve se ukázalo, že lidé například významně důvěřují i webovým stránkám značek.

Ty v globálním průzkumu společnosti Nielsen byly hned druhou nejdůvěryhodnější formou reklamy, těsně po doporučení známých. Až na třetí pozici se umístil redakční obsah, například ve formě novinových článků. I když se jedná o data průzkumu z roku 2015, experti z oboru se shodují, že vývoj se mezitím posunul ještě dramatičtěji v neprospěch tradičnějších (paid, earned) médií.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 19. dubna 2021. Předplatit si ho můžete zde.

Zavřít reklamu

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Starší článek

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.