Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Philip Morris
Kampaně

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Redakce MAM8. 4. 20219. 8. 2021

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s alternativami.

„Věříme, že každý dospělý kuřák má právo na přístup k vědecky podloženým informacím o bezdýmných alternativách, které jsou pro jeho zdraví oproti klasickým cigaretám prokazatelně lepší volbou. Proto nyní ve snaze informovat širší veřejnost o výsledcích vědeckého pokroku na tomto poli přicházíme s iniciativou Svět bez kouře. Skrze ní se dospělým českým kuřákům snažíme názorně vysvětlit rozdíl mezi hořením a zahříváním, co s sebou hoření přináší a proč nastal čas zvážit lepší alternativy. Nejmodernější technologie 21. století nám dnes tuto šanci dávají,“ říká Andrea Gontkovičová, generální ředitelka Philip Morris ČR.

Součástí iniciativy je i interaktivní laboratoř, která se veřejnosti otevře 10. dubna před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti. Dospělí návštěvníci se v prostředí laboratoře dozví, jaká jsou hlavní rizika spojená s kouřením klasických cigaret a co se děje při procesu spalování tabáku. Seznámí se také s hlavními fakty o nikotinu, stejně jako s principy fungování moderních bezdýmných alternativ ke klasickým cigaretám a s rozdíly mezi nimi. Průvodcem je jim virtuální popularizátor vědy profesor Albert Dohořel, který jednotlivá fakta srozumitelně vysvětluje v sérii tematických videí.

Alternativy kouření ukazují i digitální „rentgeny“ (při posouvání jejich obrazovek po celé délce modelů je vidět, jak bezdýmné alternativy fungují) či samostatné holoboxy, v nichž jsou objekty umístěny za displejem, jenž je doplněn interaktivním videem a vyvolává tak pocit podobný rozšířené realitě.  

Zavřít reklamu

Běžecká tramvaj NN chce motivovat lidi, aby se jen nevozili

Starší článek

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.