Foto: Ondrášovka Cup

Ondrášovka po 9 letech končí s podporou fotbalového turnaje Ondrášovka Cup

1. 4. 2021 15:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce minerálních vod Ondrášovka oznamuje ukončení dlouhodobé spolupráce s organizátory dětského fotbalového turnaje Ondrášovka Cup. Hlavním důvodem je aktuální fotbalová kauza, ve které jsou organizátoři turnaje v podezření z podvodu při čerpání dotace krajského úřadu Hradce Králové.

Ondrášovka podporuje dětský fotbalový turnaj Ondrášovka Cup již devět let.Turnaj každoročně motivuje k aktivnímu sportování děti napříč celým Českem. Letošní ročník, jehož finálová kola se odehrají v případě, že to covidová omezení umožní, bude poslední pod jménem tohoto výrobce minerálních vod z obce Ondrášov v podhůří Nízkého Jeseníku.

Důvodem ukončení spolupráce je podle majitele Ondrášovky, společnosti Kofola, případ, který se poprvé objevil počátkem února v médiích. Spolek organizující turnaj pro mladé fotbalisty je předmětem šetření Královéhradeckého kraje kvůli údajnému dotačnímu podvodu. Ten souvisí s půlmilionovou dotací na loňský finálový turnaj v Hradci Králové.  Okolnosti případu i jeho opakované mediální zařazení mezi aktuální kauzy českého fotbalu dovedlo vedení společnosti k rozhodnutí ukončit s organizátory turnaje spolupráci.

„Podporu dětského fotbalového turnaje jsme vnímali jako podporu aktivního sportování tisíců dětí. To považujeme za velmi důležité. Současná kauza s podezřením na dotační podvod a celé dění okolo ní nám ukázalo, že do takového fotbalového prostředí nepatříme. Začínáme hledat jiný způsob, jak podpořit sportování dětí na čerstvém vzduchu. S Ondrášovkou máme letos v plánu zajímavé a společensky prospěšné aktivity. Než proběhne a než se český fotbal očistí od podobných případů, nebudeme se s ním spojovat,“ uvedl ke konci spolupráce majitel společnosti Kofola Československo Jannis Samaras.

Ondrášovka Cup je celorepubliková soutěž pro žákovské fotbalové týmy od osmi do třinácti let. Nejlepší celky z kvalifikačních kol hrají finálové turnaje jednotlivých kategorií. Celkem se do akce v loňské roce zapojilo 16 tisíc dětí.

Foto: Ondrášovka Cup

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.