Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Orion
Retail

Nová řada Orion Rodinná má větší gramáž a udržitelné kakao

Redakce MAM6. 4. 20211. 8. 2021

Značka Orion v kampani představuje novou čokoládovou řadu Orion Rodinná s větší gramáží tabulek, ideální pro sdílení s ostatními. Zároveň vyzdvihuje novou hlavní ingredienci – 100procentně udržitelné kakao, jehož využití značka ve svém portfoliu postupně navyšuje. Digitální kampaň především na sociálních sítích probíhá od dubna, v červnu se pak objeví i tag on k nové TV reklamě a silná podpora v místech prodeje.

Řada Orion Rodinná přichází v sedmi různých variantách, ze kterých si vyberou děti i dospělí. Kakao použité pro výrobu čokolád je 100procentně udržitelné a certifikované organizací Rainforest Alliance. „Jedná se o jeden z kroků, kterými podporujeme dlouhodobou udržitelnost v souladu se závazkem značky Orion, kterým je pečovat o naše kořeny, abychom radost z čokolády mohli přinášet i našim budoucím generacím,“ říká Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion.

Již v polovině dubna odstartuje intenzivní digitální kampaň především na sociálních sítích. Její součástí budou sponzorované příspěvky na Facebooku, svá sdělení značka propojí také s vybranými influencery prostřednictvím Instagramu. V Česku se zapojí Sandra Nováková a Roman Vojtek, na Slovensku zase Barbora Krajčírová. Dále poběží videoreklama na YouTube a videoportálech TV Nova. Od června se přidá i tag on k nové TV reklamě značky i silná podpora v in-store prostředí.

Detaily kampaně:

Klient: Orion (Nestlé)

Vizuály a video: Second Head (František Bumbálek)

Spolupráce s influencery: Promoangel

Média: Bison & Rose

Zavřít reklamu

Další řez diamantem. Gerety Awards přidávají kategorii

Starší článek

Komunikaci Czech News Center vede Monika Hořínková

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.