Foto: AZN kru

My nejsme tady žádná charita!

29. 4. 2021 11:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Režisérské duo novak+nguyen natočilo emotivní spot na pomoc migrantům.

Mezinárodní organizace pro migraci (IOM, International Organization for Migration) spustila informační kampaň, která má za cíl zvýšení povědomí o existenci programu dobrovolných návratů migrantů do domovské země a rovněž má předcházet dezinformacím, které se s tímto tématem pojí.

Kampaň poběží online i offline, vznikl informační web a čtyři spoty. Hlavní spot, jehož režie se ujalo duo novak+nguyen (Tomáš Bláha + Dužan Duong), byl natočen už v loňském roce, ale nasazen byl až nyní. „Vzhledem k situaci covid nebylo možné kampaň promovat dříve, jelikož byla omezená letecká doprava a cílová skupina (cizinci v ČR) by byla informována o něčem v době, kdy by službu nemohla využívat. Proto s kampaní můžeme jít ven až nyní,“ uvádí Thuy Linh Mai z produkční společnosti AZN kru.

Podle slov Tomáše Bláhy vychází spot z myšlenky, že spousta potenciálních klientů IOMu se do ČR vydalo z ekonomických důvodů kvůli vidině vyšších výdělků, které by mohly pomoci jejich rodinám. Někdy se ale stane, že život v zahraničí neplyne úplně podle představ. „Sledujeme tak život muže, který se v ČR snaží doslova přežít – nemá práci, nemůže zaplatit nájem, když nebude mít na nájem, nebude mít kde bydlet. Chceme sdělit, že vrátit se domů s asistencí IOM může být dobrým východiskem,“ říká Tomáš Bláha.

Spot je součástí kampaně, v rámci níž běží i animované video, jehož tvůrcem je Mikoláš Fišer. Také v tomto případě se o kreativu a produkci postarala produkce AZN kru.

Celá kampaň spadá do programu Asistovaných dobrovolných návratů a reintegrace (ADNR) financovaného Evropskou unií a Ministerstvem vnitra ČR a doplňují ji také již dříve zveřejněné minispoty Farma a Zátah od agentury AdWorld, které jsou určeny pro sociální sítě.

Jelikož cílovou skupinou projektu jsou občané zemí mimo EU, kteří pobývají v České republice a chtějí se navrátit do jejich zemí původu, probíhá kampaň v několika jazycích (čeština, angličtina, vietnamština, mongolština, ruština, uzbečtina, ukrajinština).

Foto: AZN kru

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.